آمار بازدید
امروز:
0
ديروز:
1094
ماه:
32830
سال جاری:
874375
كل:
3708006
تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398
کد 221

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت:

افزایش نرخ مشارکت کارکنان گامی موثر برای توسعه پایدار هر سازمان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: افزایش نرخ مشارکت کارکنان گامی موثر برای توسعه پایدار هر سازمان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به عملکرد مطلوب و روند چشمگیر ارتقای مشارکت کارکنان در امور شرکت افزود: برابر آمار مأخوذه از سامانه مکانیزه نظام پیشنهادات طی یکسال گذشته بیش از 14 هزار و 768 پیشنهاد از سوی همکاران به دبیرخانه نظام مشارکت ارائه گردیده است که سرانه پیشنهاد برای هر یک از کارکنان 8 پیشنهاد می باشد. 

سیدرضا رهنمای توحیدی مشارکت و کار گروهی را موتور محرکه سازمان در نیل به بهره وری دانست و اظهار داشت: مقایسه روند 5 ساله نظام پیشنهادات در شرکت حاکی از رشد 5/2 برابری ارائه پیشنهاد به نسبت سال 93 می باشد.

وی  با اشاره به اینکه نهایدنه سازی فرهنگ کار گروهی و مشارکتی یکی از ابزارهای مدیریت در خلق نوآوری و خلاقیت در سازمان، است، اعلام کرد: در سال گذشته حدود 3 هزار پیشنهادی گروهی توسط همکاران ارائه گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در تشریح عملکرد نظام پیشنهادات در سال گذشته تصریح کرد: برگزاری جلسات مدون توسط کمیته های تخصصی و واحدهای پیشنهاد دهنده،  تصویب 3675  پیشنهاد جهت اجرا و...  از سایر عملکردهای این نظام در شرکت گاز استان بوده است.

نظرات شما
captcha refresh