آمار بازدید
امروز:
870
ديروز:
6313
ماه:
39117
سال جاری:
870643
كل:
3735335
تاریخ : سه شنبه 7 خرداد 1398
کد 230

رئیس فناوری اطلاعات شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

ناوگان حمل و نقل شرکت گاز استان مکانیزه شد

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل شرکت گاز استان مکانیزه شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت در این خصوص توضیح داد: کلیه خودروهای شرکتی و امدادی تحت برنامه هوشمند تاکسیرانی ارائه خدمات می نمایند.
حمزه تیمورزاده با اشاره به قابلیت های این سامانه هوشمند افزود: امکان رویت مکانی خوردوها بر اساس GPS  و google map ، اعزام بر اساس مأموریت های اداری، میزان حضور، کارکرد خوردوهای استیجاری ، ثبت سیستمی مأموریت های کارکنان و .... از جمله مزایای این سامانه می باشد.
وی در ادامه به سایر اقدامات برجسته شرکت گاز استان در ارتقای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره و اظهار داشت: درحال‌حاضر در سطح استان، قبوض گاز مشترکین شهر تبریز به‌صورت آنلاین پرداخت می‌شوند، همچنین درخصوص سامانه های اختصاصی شرکت نیز خدمات بسیاری از واحدها از جمله سامانه امور مسافرت ها  ؛ دفتر مدیر عامل؛  امور پیمان‌ها؛ آرشیو الکترونیکی پرونده های کارمندان و مشترکین گاز؛ سامانه خدمات طرحها و سامانه انبارک ها ؛ سامانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و... مکانیزه بوده و همکاران به‌راحتی می‌توانند تمامی عملکرد سامانه‌ها را رصد کنند.
رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت در خصوص اقدام ویژه شرکت در راه اندازی سایت پشتیبان  تصریح کرد:در راستای تمهیدات سایبری و پدافند غیرعامل پشتیبان گیری از اطلاعات و داده های دیجیتالی شرکت علاوه بر سایت قبلی در سایت یکی از استان های  هم جوار هم میسر گردید.
 
 
نظرات شما
captcha refresh