آمار بازدید
امروز:
156
ديروز:
2556
ماه:
48930
سال جاری:
875475
كل:
3752441
تاریخ : يکشنبه 13 مرداد 1398
کد 262

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

ضریب بهره مندی استان آذربایجان شرقی از نعمت گاز طبیعی چشمگیر است

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم افتتاح پروژه های گازرسانی در جریان سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی گفت: ضریب بهره مندی استان آذربایجان شرقی از نعمت گاز طبیعی چشمگیر است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مهندس تربتی در این آیین به بهره مندی100 درصدی خانوار شهری و  95.5 درصدی خانوار روستایی استان آذربایجان شرقی از نعمت گاز اشاره و افزود: بادر نظر گرفتن پروژه های در دست اجرا  این استان به زودی به استان سبز مبدل خواهد شد.
وی با اشاره به پروژه های گازرسانی استان که ارمغان سفر ریاست محترم جمهوری می باشد، ادامه داد: بهره برداری از گاز 53 روستای استان ، کلنگ زنی برای گازرسانی به 146 روستای استان، نزدیک رسانی گاز به 560 صنعت مصوبه شورای اقتصاد و افتتاح پروژه خط انتقال 16  اینچ اهر- ورزقان از پروژه های مهم اجرایی در آذربایجان شرقی است.
سیدرضا رهنمای توحیدی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در این آیین به تلاش شبانه روزی همکاران صنعت گاز کشور ارج نهاد و گفت: خوشبختانه علیرغم تحریم های خصمانه، در سایه اتکا به توانمندی نیروهای داخلی، پروژه های عمرانی گاز با شتابی روزافزون در حال اجرا می باشد.
توحیدی اعتبار ریالی پروژه های عمرانی آذربایجان شرقی را 1600 میلیارد ریال اعلام و تصریح کردبا تکمیل پروژه های در دست اجرا تا آخر سال اعتبار صرف شده جمعاً بالغ بر 2500میلیارد ریال خواهد رسید.
 
نظرات شما
captcha refresh