صفحه اصلی     پیوندها     پست الکترونیک     نقشه سایت   یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 - 22:33   
  تازه ترین اخبار:  
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2727شنبه، 25 شهریور 1396 - 07:59
در 5 ماهه نخست سالجاری تحقق یافت:
ثبت بیش از 10 هزار و 450 گزارش امدادرسانی در شهرستان تبریز
در 5 ماهه نخست سالجاری و بر اساس تماس های تلفنی وارده ، با اعزام نیروهای امدادی بیش از 10450 گزارش کار در مرکز امداد مکانیزه ثبت گردیده است.
  
 
به گزارش روابط عمومی شرکت گا استان آذربایجان شرقی ، رئیس بهره برداری گاز مرکز استان با اعلام این خبر گفت: در 5 ماهه نخست سالجاری و بر اساس تماس های تلفنی وارده ، با اعزام نیروهای امدادی بیش از 10450 گزارش کار در مرکز امداد مکانیزه ثبت گردیده است.
مهندس خسرو آریان پور با اشاره به بیش از 39 هزار و 900 تماس تلفنی مردم با شماره 194 واحد امداد افزود: حجم تماس های وارده و گزارشات ثبت شده حاکی از استقرار کامل سامانه مکانیزه پست امداد و اعتماد مردم به رسیدگی بموقع به درخواست ها می باشد.
وی تصریح کرد: قابلیت های نرم افزاری این سامانه و ثبت و ضبط تمامی مکالمات و چارت اقدامی نیروها از زمان اعزام تا تحقق درخواست های مردمی منجر به کاهش زمان پاسخگویی و رضایت هر چه بیشتر مردم گردیده است.
آریان پور در ادامه ضمن درخواست از مردم مبنی بر تماس های ضروری با شماره 194 اظهار داشت: این شماره صرفاً برای رسیدگی به درخواست های فوری اعم از نشت گاز، مسائل ایمنی و امداد رسانی ایجاد گردیده و سوالات متداول مشترکین درخصوص قبوض و یا نحوه پرداخت و ... از طریق مناطق و یا سایت شرکت گاز استان قابل اخذ خواهد بود.
رئیس بهره برداری مرکز استان در پایان یادآور شد: مرکز امداد مکانیزه در حال حاضر با 4 شیفت راهنمایی و ارائه خدمات امدادی به مشترکین محترم شهرستان تبریز را بر عهده دارد که پس از اخذ اطلاعات از سوی مشترکین و درج آن در سیستم اپراتور و ارسال آن از طریق سیستم سوپروایزر به امدادگران محترم مناطق 5گانه تبریز نسبت به پیگیری و اخذ نتیجه اقدامات انجام شده توسط امدادگران اقدام می نماید. همچنین یکی دیگر از وظایف مهم کارکنان شاغل در امداد مکانیزه  کنترل فشار گاز ایستگاه های ورودی شهر از طریق سیستم مانیتورینگ در راستای حفظ پایداری و بالانس شبکه گاز و تأمین مستمر انرژی مصرفی همشهریان محترم می باشد.
 
   
  

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
 کد امنیتی:
 
 آخرین مطالب سایت
  پژوهش مهمترین ابزار دانش محوری در سازمان است
  جانبازی مدال افتخار وفاداری به نظام و انقلاب است
  حمایت از تولید داخلی زمینه ساز رونق اقتصادی استان است
  افزایش سه میلیون مترمکعبی مصرف گاز طبیعی در 24 ساعت گذشته
  مقاوم سازی شبکه های توزیع گاز، ضرورتی برای حفظ سرمایه ملی کشور
  آگهی فراخوان مناقصه 2 - 97
  مدیر جدید بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی معارفه شد
  پیاده سازی نظام مدیریت خلاقیت و نوآوری در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
  رشد 44 درصدی گازرسانی به صنایع استان آذربایجان شرقی
  پیشنهادات کارکنان شرکت گاز در سال 96 از مرز 13000 پیشنهاد گذشت
  آگهی فراخوان مناقصه 1 - 97
  در سال 96 تحقق شاخص های اجرایی فراتر از تعهدات گازرسانی شرکت بوده است
  ارتقای کیفی خدمات مشترکین از طریق سیستم های نوین، در صدر برنامه های سال کاری 97 قرار دارد
  پیام نوروزی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به کارکنان خدوم این شرکت
  خانواده معزز شهدا و ایثارگران ولی نعمت و سرمایه های معنوی نظام اسلامی هستند
  در 5 سال اخیر بیشترین رکورد مشارکت کارکنان به سال 96 اختصاص یافته است
  توانمند سازی و اهمّیت ویژه به کرامت انسانی سرلوحه برنامه های اجرایی در سال جدید
  شرکت گاز استان آذربایجان شرقی موفق به اخذ لوح تقدیر خدمات سبز در سال 1396 گردید
  طرح قرائت و صدور آنی قبوض گاز بها در راستای کاهش زمان ارائه خدمات به مردم و ارتقای رضایتمندی مشترکین در شهرستان تبریز اجرایی گردید.
  ساخت دستگاه انشعاب گیری هم سایز و انسداد لوله های 3/4 اینچ گاز در قالب یک پروژه پژوهشی تحقق یافت
ادامه آخرین مطالب سایت
 
 
 
::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
آدرس: تبریز حدفاصل چهارراه لاله و رسالت - ساختمان مرکزی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
تلفن: 9- 04134448081 فاکس: 04134432386
info@nigc-eazar.ir
پشتیبانی توسط: گروه نرم افزاری فکا