آمار بازدید
امروز:
1064
ديروز:
1168
ماه:
33907
سال جاری:
876347
كل:
3707976
تاریخ : سه شنبه 31 خرداد 1401
کد 995

همگامی و همیاری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و منطقه 5 بازرسی کشور

مدیران شرکت گاز و منطقه 5 بازرسی کشور در راستای تعاملات اجرایی با هم دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، این دیدار با هدف بررسی و رفع چالش های موجود و شناسایی فرآیندها و زمینه های مشترک همکاری برگزار شد.
نادر کمالی، سرپرست شرکت گاز استان در این دیدار صمیمی، به تبیین و تشریح حوزه عملکردی شرکت گاز در توزیع عادلانه رفاه در گستره استان پرداخت و خدمات صادقانه این شرکت را بیانگر تلاش و زحمات همکاران بمنظور ارتقای رضایت مندی مردم شریف دانست.
وی با اشاره به گستردگی خدمات شرکت گاز اظهار داشت: علی رغم نظارت های داخلی مستمر، با همکاری مطلوب و شایسته اداره کل بازرسی استان، زمینه ارتقای سلامت اداری و بهره وری در شرکت گاز بیش از پیش فراهم خواهد شد.
سعید قاسمی وند، رئیس منطقه 5 بازرسی کشور و بازرس کل استان نیز با اشاره به اینکه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایندگان حاکمیت در صیانت از ارزش ها، حقوق مردم و بیت المال می باشند، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست با پایبندی به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی با ریشه یابی و عارضه شناسی قبل از وقوع تخلف، زمینه ها و گلوگاه های فساد اداری را در سازمان متبوع خود از بین برده و با برخوردهای قانونی، متخلفان را به دستگاه های بازرسی و نظارتی معرفی کنند. بدیهی است وقوع هر گونه تخلف اداری و عدم جلوگیری و مقابله با آن صدمات جبران ناپذیری داشته و در دستگاه های دولتی تابع نظام اسلامی قابل توجیه نیست.
 
نظرات شما
captcha refresh