آمار بازدید
امروز:
209
ديروز:
1332
ماه:
62505
سال جاری:
872975
كل:
3801721
تاریخ : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
کد 1419

یک هزار و 600 انعکاس خبری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی توسط رسانه های چاپی و مجازی

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته در سایه ارتباط موثر با رسانه ها، بیش از یک هزار و 600 خبر، محتوا و عملکرد اجرایی شرکت در رسانه های چاپی، الکترونیک و مجازی بازنشر داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، وحید رضازاده آذری با اشاره به اهمیت رسانه و قلم خبرنگاران در تحقق جهاد تبیین و شفاف سازی عملکرد اجرایی افزود: در سال گذشته تلاش شد با تدوین پیوست رسانه ای، ایجاد بانک اطلاعاتی رسانه ای، برگزاری نشست خبری و تور رسانه ای، ایجاد گروه های ارتباطی در شبکه های مجازی، نظرسنجی و نیازسنجی از اهالی رسانه، برگزاری تفاهم نامه های همکاری رسانه ای  و...  در ایجاد ارتباط موثر با اصحاب قلم تلاش شود.
وی ادامه داد: در سال جدید با توجه به شعار سال و نقش رسانه در تبیین عملکرد اجرایی و شفاف سازی خدمات به عنوان مهم ترین رکن مردمی سازی، نقش رسانه بیش از پیش پررنگ خواهد بود.
رضازاده آذری اظهار کرد: بیشترین آمار بازنشر خبری شرکت به ترتیب مربوط به پایگاه های خبری، روزنامه ها، خبرگزاری ها و شبکه های مجازی بوده است.  
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان با بیان اینکه فضای مجازی امروز جایگزین رسانه‌های جمعی و مطبوعات شده است، تصریح کرد: باید با سلاح قلم به جنگ تهاج فرهنگی حرکت کرده و با بیان واقعیت ها و امیدآفرینی خدعه های استکبار را نقش برآب کنیم و بدیهی است طی این مسیر در سایه رسانه های متعهدی میسر است که با ایمان به ایرانی آباد، روشنگرانه قلم در دست گرفته و با نقدی سازنده و تعاملی دغدغه مندانه همیار شرکت های خدمات رسان در ارتقای رضایت مردمی هستند.
 
نظرات شما
captcha refresh