آمار بازدید
امروز:
166
ديروز:
1332
ماه:
62462
سال جاری:
872932
كل:
3801678
تاریخ : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
کد 1420

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بیان کرد:

شفافیت و جهاد تبیین لازمه مردمی سازی است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: شفافیت در امور اجرایی و جهاد تبیین و اطلاع رسانی لازمه جلب همراهی و مردمی سازی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی با اعلام اینکه جلب اعتماد و رضایت عمومی سرمایه و هدف غایی شرکت در اجرای فرآیندهای سازمانی است، افزود:   افزایش اعتماد مردم به دستگاه های اجرایی، علاوه بر اینکه افزایش مشارکت مردم را به دنبال دارد، سبب تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر نیز می شود.
وی با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردمی از تدوین برنامه تحول اداری در این راستا خبر داد و اظهار کرد: ارتقای شاخص های اقتصادی از طریق انرژی پاک و ارزان گاز طبیعی و همراه سازی مردم در مصرف بهینه و حفظ سرمایه های ملّی کشور برای انتقال انرژی به بخش های زیرساختی صنعت و کشاورزی و پیشگیری از هدررفت گاز طبیعی در سرفصل برنامه های تدوینی این شرکت در سال 1403 قرار دارد.   
کمالی ادامه داد: بحث فرهنگ سازی و نهادینه سازی مصرف بهینه در جامعه فصل مشترک تمامی دستگاه های خدمات رسان در جبران بدمصرفی و هدررفت انرژی بوده و مهم ترین همیاری مردم در بحث انرژی انتقال فرهنگ مصرف بهینه در سطح خانواده و جامعه است.
وی درخصوص افزایش تولید و شاخص های اقتصادی تصریح کرد: این شرکت با جلسات راهبری و هم اندیشی و بکارگیری تجهیزات و استانداردهای روز و مهندسی مجدد فرآیند ها تلاش دارد در فصول گرم سال با کاهش مصارف خانگی، در ذخیره سازی، تعیین بسته های حمایتی صنعتی و نیروگاهی در افزایش تولید نقش موثری ایفا کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان با نگاهی به برنامه اجرایی شرکت در تحقق شعار سال تصریح کرد: توجه ویژه به شفاف سازی عملکرد و جلب همراهی مردمی، نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه در جامعه، ارتباط موثر رسانه ای، همیاری دستگاه های اجرایی در نیل به اهداف مشترک،  عقد تفاهم نامه های همکاری با بخش های صنعتی، تولیدی، کشاورزی و....، تعیین بسته های حمایتی ویژه مصارف صنعتی و کشاورزی و ... بخشی از برنامه های اجرایی برای سال جاری است.
 
نظرات شما
captcha refresh