آمار بازدید
امروز:
660
ديروز:
770
ماه:
61829
سال جاری:
872971
كل:
3802942
تاریخ : شنبه 15 ارديبهشت 1403
کد 1422

طرح بزرگ گازرسانی با اعتبار 350میلیارد ریالی

اجرای خط انتقال 10 اینچ گاز در شهرستان هشترود

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از آغاز اجرای طرح مهم گازرسانی در شهرستان هشترود خبر داد و گفت: خط ۱۰ اینچ گاز ورودی شهرستان هشترود یکی از طرح های مهم امسال با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی ضمن بازدید از پروژه های گازرسانی در شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه ها افزود: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستاهای بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد، ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار به عنوان مهم‌ترین تصمیمات متخذه در این بازدید در دستور کار اجرا قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز در سطح مشترکین خانگی، ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی به بخش های صنعتی و تولیدی و شهرک های صنعتی فراهم خواهد شد.
کمالی تصریح کرد: با بهره برداری از دو پروژه اعلامی در شهرستان هشترود زمینه توسعه پایدار شهری و ارتقای زیر ساخت های صنعتی و نیروگاهای تولید برق فراهم می شود.
لازم به ذکر است شهرستان هشترود دارای ۲۵ هزار و ۴۰۰ مشترک گاز و ۳۳ واحد عمده صنعتی و کشاورزی بوده و از لحاظ گازرسانی سبز می باشد.
نظرات شما
captcha refresh