آمار بازدید
امروز:
1643
ديروز:
1798
ماه:
63150
سال جاری:
874652
كل:
3805723
تاریخ : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
کد 1423

اپلیکیشن خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی راه اندازی شد

رئیس فن آوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از راه اندازی اپلیکیشن خدمات الکترونیکی این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، عباسقلی پاشائی در این خصوص افزود: در راستای  توسعه دولت الکترونیک و کاهش هزینه و مراجعات مردمی و افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکین، اپلیکیشن خدمات الکترونیکی شرکت گاز راه اندازی شده است.
وی در خصوص قابلیت ها و امکانات اپلیکیشن گاز توضیح داد: اپلیکیشن همراه گاز با قابلیت مشاهده و پرداخت آنلاین قبض، مشاهده سوابق مصرف و پرداختی های مشترک به همراه امکانات دیگر راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات است.
پاشایی با اشاره به خدمات الکترونیکی شرکت گاز تصریح کرد: هم اکنون 18 خدمت شرکت گاز استان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده و مشترکین از طریق این دفاتر می توانند خدمات خود را دریافت نمایند.
وی اظهار کرد: علاوه بر دفاتر پیشخوان دولت، سامانه خدمات الکترونیک شرکت از طریق سایت شرکت گاز استان نیز راه اندازی شده و 17 مورد از خدمات شرکت به صورت آنلاین از این طریق قابل دریافت است.
رئیس فن آوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز درخصوص نرم افزارهای کاربردی شرکت در ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: سال گذشته با راه اندازی اپلیکیشن همراه گاز من زمینه خدمت رسانی الکترونیکی افزایش یافته و همچنین ارسال لینک همراه گاز و لینک پرداخت گازبهاء در پیامک های قبوض ارسالی به مشترکین موجب ارتقای دسترسی سریع به خدمات شرکت گاز شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh