آمار بازدید
امروز:
1614
ديروز:
770
ماه:
62783
سال جاری:
873925
كل:
3803896
تاریخ : پنجشنبه 5 آبان 1401
کد 1094

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

شمارش معکوس برای اتمام گازرسانی در استان آغاز شده است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نشست آموزشی، هم اندیشی روابط عمومی های صنعت گاز کشور در تبریز گفت: شمارش معکوس برای اتمام گازرسانی در استان آغاز شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی میزبانی نشست تلاشگران صنعت گاز کشور را افتخاری برای این استان اعلام کرد و گفت: گاز طبیعی به عنوان مهم ترین سبد انرژی مصرفی مردم نقش مهمی یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سند اقتدار و بالندگی ایران اسلامی است.
وی تصریح کرد: در پی تحقق شعار استان به استان سبز در مسیر ایران قوی، تلاش کرده ایم تا با توسعه همه جانبه و اجرای مدون پروژه های مهم عمرانی تا سال آتی با گازرسانی به تمامی روستاها، آذربایجان شرقی را به استانی سبز از لحاظ گازرسانی مبدل کنیم.
کمالی ادامه داد: بنا به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب که فرمودند تبلیغات کنید که ما تبلیغات زنده ایم، می بایست از تمامی ظرفیت ها در اطلاع رسانی عملکرد صادقانه به مردم بهره گیری کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به سراسری بودن شبکه های گازرسانی اظهار داشت: امید است با مشارکت همگانی و مدیریت مصرف شاهد افت فشار گاز در مناطق شمال و شمال غرب کشور به عنوان دورترین مناطق از مراکز تأمین گاز نباشیم.   
لازم به ذکر است نشست آموزشی، هم اندیشی روسای روابط عمومی صنعت گاز استان در 4 و 5 مهرماه با حضور مدیر دیسپچینگ شرکت ملّی گاز ایران، رئیس بودجه و رئیس هیأت مدیره شرکت گاز استان و مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار گردید.
 
نظرات شما
captcha refresh