آمار بازدید
امروز:
46
ديروز:
1798
ماه:
61553
سال جاری:
873055
كل:
3804126
تاریخ : دوشنبه 9 آبان 1401
کد 1098

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

اجرای 24 هزار و 642 عملیات تعمیراتی در سال جاری

بر اساس آمار سامانه مکانیزه تعمیرات و نگهداری، در نیمه نخست امسال 24 هزار و 642 عملیات تعمیراتی در سطح استان اجرایی شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، خسرو آریان پور در این خصوص گفت: حفظ، نگهداری و تعمیرات به موقع تاسیسات گازرسانی مهمترین اقدام اجرایی این شرکت درتامین جریان پایدار گاز طبیعی و حفظ محيط زيست است.
وی اظهار داشت: عملیات تعمیرات و نگهداری در شرکت گاز شامل، گریسکاری و روانکاری، بازبینی حوضچه ها، کنترل عملکرد ایستگاه،تعمیرات علمک، جابجائی و نصب مهره ماسوره مفصلی، تعمیرات رگلاتور، کنتور، اسلیو، فنی مهندسی (TSR  ) و.... می باشد.
آریان پور با اشاره به آمادگی شرکت برای زمستان سرد سال، افزود: امسال تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای جلوگیری از پرت گاز در تأسیسات اتخاذ شده و با انجام تعمیرات اساسی برای توزیع پایدار این نعمت الهی در بین مردم آماده هستیم.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان در پایان تأکید کرد: مصرف بهینه مهمترین راهکار برای توزیع عادلانه سرمایه های ملی در تمامی بخش های محروم جامعه بوده و مصرف بی رویه علاوه بر افزایش هزینه سرانه خانوار منجر به افت فشار گاز و عدم تامین جریان پایدار در مناطق سرد سیر و کوهستانی خواهد بود.
 
نظرات شما
captcha refresh