آمار بازدید
امروز:
37
ديروز:
1798
ماه:
61544
سال جاری:
873046
كل:
3804117
تاریخ : دوشنبه 16 آبان 1401
کد 1101

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

ارتباطات موثر درون سازمانی زمینه ساز نیل به اهداف اجرایی است

همزمان با مراسم تقدیر از برگزیدگان حوزه های مدیریت دانش، HSE، نظام پیشنهادات و پژوهش ، مدیر عامل این شرکت گفت: ارتباطات موثر درون سازمانی زمینه ساز نیل به اهداف اجرایی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در این مراسم افزود: مایه مباهات و افتخار است که در جمع برگزیدگان و کارکنان فعال شرکت حضور یافته و شاهد تقدیر از زحمات کارکنان خدوم عرصه های مختلف اجرایی در شرکت گاز می باشم.
وی ادامه داد: مشارکت کارکنان در امور اجرایی از طریق اصلاح فرایندها،کاهش پرت هزینه ها و نیرو، منجر به بهره وری و رعایت صرفه و صلاح شرکت گاز می باشد.
کمالی توزیع عادلانه گاز طبیعی از نزدیکترین تا دورترین نقاط مرزی و سخت گذر استان را مهم ترین اقدام در خدمت رسانی صادقانه به مردم اعلام کرد و اظهار داشت، مسئولیت ها، امانت هایی در دست کارکنان بوده و می بایست با شفاف سازی و ارتباطات موثر درون و برون سازمانی در ارتقای کمی و کیفی خدمات به مردم تلاش نماییم.
مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تقدیر از تلاش جمعی کارکنان خدوم شرکت تصریح کرد: در حوزه گازرسانی گام های موثری در استان برداشته شده و امید است با مشارکت همگانی کارکنان و حرکت در مسیر جهاد تبیین، شاهد افزایش رضایت مردمی به عنوان هدف نهایی سازمان باشیم.
 
نظرات شما
captcha refresh