آمار بازدید
امروز:
1724
ديروز:
770
ماه:
62893
سال جاری:
874035
كل:
3804006
تاریخ : دوشنبه 14 آذر 1401
کد 1113

مصرف بهینه و ایمن گاز، بحث مشترک نشست صدا و سیما و شرکت گاز استان

مدیرعامل و مسؤولین شرکت گاز و صدا و سیمای مرکز استان نشست مشترکی با رویکرد فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به ضرورت بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود در راستای ارتقای آگاهی مردم از خطرات سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی و همچنین حفظ سرمایه ملّی کشور گفت: همکاری با صدا و سیمای استان به عنوان یکی از مهم ترین رسانه های جمعی مردم استان همواره منشأ خیر برای شرکت گاز و ارتقای آگاهی و بینش مردم در قبال نعمات الهی خواهد بود.
نادر کمالی ادامه داد: مهم ترین رسالت شرکت گاز در حوزه مسؤولیت های اجتماعی انتقال گویاترین محتوای مصرف ایمن و بهینه گاز  از اثربخش ترین کانال اطلاع رسانی به منظور حصول اطمینان از جذب پیام توسط مخاطب و کاهش اثرات سوء ناآگاهی از تبعات سهل انگاری در مصرف نادرست گاز در جامعه می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه بیشترین میزان مصرف گاز وحوادث ناشی از گازگرفتگی در فصول سرد بویژه در زمستان رخ می دهد بیان داشت: شرکت گاز در تلاش است در جهت ایجاد رفاه و آسایش و حفظ جان و مال هم استانی های عزیز از تمام ظرفیت‌های ارتباطی موجود استفاده نماید که صدا و سیما نیز به عنوان یک رسانه پرمخاطب و گسترده و آگاهی محور می‌تواند نقش مهمی در تحقق اهداف داشته باشد.
لازم به ذکر است پخش تیزرهای ایمنی و مصرف بهینه در زمان پیک بیننده، همکاری در تولید و بازپخش محتواهای اطلاع رسانی، حضور موثر مدیران و کارشناسان شرکت در برنامه های تلویزیونی و رادیویی و انتقال مفاهیم ایمنی و مصرف بهینه به مردم و تدوین برنامه های مشارکتی از جمله مفاد مورد توافق نشست شرکت گاز و صدا و سیمای مرکز استان بوده است.
گفتنی است در این نشست سیّد محمد حسین آل هاشم، سرپرست صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به آمادگی صدا و سیما برای اطلاع رسانی نکات مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی بر  ادامه همکاری و افزایش تعاملات فی مابین تاکید نمود.
 
نظرات شما
captcha refresh