آمار بازدید
امروز:
1724
ديروز:
770
ماه:
62893
سال جاری:
874035
كل:
3804006
تاریخ : چهارشنبه 23 آذر 1401
کد 1121

آغاز پایش مصارف گاز ادارات در استان آذربایجان شرقی

طرح پایش مصارف گاز ادارات و سازمان های دولتی و اماکن مذهبی و عمومی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر بهره برداری این شرکت با اعلام این خبر گفت: بر اساس آمار مصارف بالای گاز در استان، طرح پایش و بررسی علل و ارائه راهکارهای عملی برای جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی آغاز شده است.
خسرو آریان پور افزود: اکیپ کارشناسی شرکت بر اساس چک لیست های موجود میزان مصارف گاز در بخش های اداری، اماکن مذهبی و عمومی و علی الخصوص گرماتاب های تجاری و فضاهای باز را مورد بررسی و پایش قرار خواهند داد.
وی جامعه هدف مورد پایش را حدود  210 هزار و 700 واحد اعلام و اظهار داشت: به منظور موازنه تولید و مصرف گاز در کشور و جلوگیری از افت فشار در شبکه سراسری گاز، اجرای طرح پایش مصارف و اقدامات قانونی در مواجهه با مشترکین پرمصرف، با  جدیت پیگیری خواهد شد.
آریان پور با اشاره به طرح مقابله با توسعه های غیرمجاز گاز تصریح کرد: نصب انشعابات غیرمجاز گاز علاوه بر اینکه به نا ایمن بوده و تحت نظارت تأسیسات شرکت گاز قرار ندارد، به موجب تصری قانون نیز جرم محسوب شده و استفاده کنندگان غیرمجاز مورد پیگیرد قرار خواهند گرفت.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان از مردم درخواست کرد: در راستای حفظ سرمایه های ملّی و جلوگیری از خطرات جبران ناپذیر استفاده غیرمجاز از گاز، هر گونه مورد مشاهده شده را از طریق شماره 194 به این شرکت اعلام نمایند.
 
نظرات شما
captcha refresh