آمار بازدید
امروز:
1828
ديروز:
1575
ماه:
58665
سال جاری:
880165
كل:
3775118
تاریخ : چهارشنبه 23 آذر 1401
کد 1122

دست همّت اعضای کارگروه استانی برای کاهش حوادث ناگوار ناشی از گاز طبیعی

اعضای کارگروه استانی مقابله با حوادث ناگوار ناشی از گاز طبیعی به منظور بحث و هم اندیشی در راستای ارتقای آگاهی و کاهش حوادث و اتخاذ تدابیر لازم در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گرد هم آمدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در این جلسه تخصصی و کارشناسی با اشاره به لزوم مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی در بحث فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی در جامعه افزود: تنویر افکار عمومی از مخاطرات سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی و عدم رعایت نکات ایمنی، مسؤولیتی اجتماعی است که بر گردن تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی استان می باشد.
نادر کمالی با اشاره به حرکت جهادی و مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی در نهادینه سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی اظهار داشت: در سایه پیگیری های مدیریت بحران استانداری و دادستانی تبریز و مشارکت و همگامی تمامی دستگاه های اجرایی اهداف فرهنگ سازی در جامعه با شتاب در حال اجرا می باشد.
وی تصریح کرد: بکارگیری کانال های ارتباطی سازمان ها در اطلاع رسانی مصرف ایمن و بهینه، تفاهم نامه های همکاری با صدا و سیما، شهرداری، آموزش و پرورش، مشارکت اعضای کارگروه در اجرای مفاد جلسات کارشناسی و ... از مهم ترین ثمرات تعاملات سازنده دستگاه های اجرایی می باشد.
لازم به ذکر است کارشناسان سازمان ها آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، سازمان صنعت و معدن، اداره استاندارد، بیمه تجارت نو، سازمان نظام مهندسی، مدیریت بحران و دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان عضو اصلی کارگروه تخصصی مقابله با حوادث ناشی از گاز در استان بوده و به فراخور نیازهای اطلاعاتی و تبلیغاتی نماینده سایر دستگاه های اجرایی نیز در جلسات حضور می یابند.
 
نظرات شما
captcha refresh