آمار بازدید
امروز:
1780
ديروز:
1575
ماه:
58617
سال جاری:
880117
كل:
3775070
تاریخ : يکشنبه 4 دي 1401
کد 1129

برگزاری نشست مشترک شرکت گاز، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل و اعضای شورای پژوهش شرکت گاز ضمن میزبانی نشست مشترک با روسا و معاونین پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، صنعتی سهند و پارک علم و فن آوری تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به سیاست های دولت در حوزه پژوهش مبتنی بر بهره گیری از تمامی ظرفیت های علمی و ایده های نوین دانشگاهی در ارتقای کمی و کیفی خدمات، گفت: تفاهم نامه های  همکاری به منظور گسترش تعاملات سازنده و ارتقاي توانمندي ها و همچنين برقراري ارتباط نظام­مند ميان حوزه پژوهش و صنعت گاز استان منعقد می شود.
نادر کمالی افزود: ایجاد پیوند میان پژوهش و صنعت، زمینه توسعه ظرفیت انسانی، ارائه خدمات با کیفیت و نقش آفرینی دانشگاه در فرآیند توسعه پایدار را فراهم کرده و از این طریق می‌توان از یافته ها و نظریات ارزشمند برای نیل به اهداف بهره برداری کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان در تشریح مفاد تفاهم نامه های همکاری اظهار داشت: ایجاد ارتباط مؤثر و استفاده از توانمندی متقابل درحوزه­های ­علمی و صنعتی و تشکیل کارگروه­های تخصصی مشترک در حوزه های مورد نیاز، اجراي پروژه هاي تحقيقاتي-كاربردي مورد نياز، برگزاری سمينارها و كارگاه هاي كوتاه مدت در زمینه دانش فنی روز، داوری و نظارت بر پروژه های تحقيقاتی شرکت گاز، استفاده متقابل از منابع اطلاعاتی موجود مانند کتابخانه ها، انجام بازديدهای متقابل علمی براي ايجاد زمينه­هاي همکاري مشترک، انعکاس اولويت­هاي تحقيقاتي و زمینه های نیازمند همکاری به يکديگر و... از مفاد تفاهم نامه های همکاری فی مابین بوده است.
 
نظرات شما
captcha refresh