آمار بازدید
امروز:
638
ديروز:
1575
ماه:
57475
سال جاری:
878975
كل:
3773928
تاریخ : يکشنبه 4 دي 1401
کد 1131

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی پاسخگوی دانشجویان مطالبه گر

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در نشست دانشجوی مطالبه گر در گام دوم انقلاب اسلامی که با موضوع محیط زیست استان آذربایجان شرقی برگزار شد، پاسخگوی سوالات و ابهامات دانشجویان در خصوص مصارف گاز طبیعی بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، این نشست به میزبانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولین استانی با موضوع حفظ محیط زیست برگزار شد.
نادر کمالی در این نشست ضمن پاسخگویی به ابهامات دانشجویان و ارائه گزارشی از روند مصارف گاز در استان افزود: خوشبختانه تعاملات سازنده و هماهنگی های بین دستگاهی و پیگیری و همیاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، زمینه ساز نیل به اهداف توسعه پایدار در استان آذربایجان شرقی بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان نقش دانشجویان آگاه و متعهد را توسعه پایدار مهم و باارزش تلقی نمود و اظهار داشت: می بایست با نگاه به آینده کشور ، حفظ منابع طبیعی را در صدر برنامه های توسعه پایدار قرار دهیم، علی الخصوص در بحث گاز طبیعی که مهم ترین انرژی دوستدار محیط زیست می باشد، باید با نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه این نعمت الهی در حفظ  این سرمایه ملی کوشا باشیم.
 
نظرات شما
captcha refresh