آمار بازدید
امروز:
830
ديروز:
1575
ماه:
57667
سال جاری:
879167
كل:
3774120
تاریخ : دوشنبه 5 دي 1401
کد 1132

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

در جریان پایش مصارف ،حدود 420 مشترک پرمصرف گاز در استان شناسایی شده است

در جریان پایش مصارف، حدود 420 مشترک پرمصرف گاز در استان شناسایی شده و ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم در صورت تداوم مصرف بی رویه،نسبت به صدور اخطاریه های لازم اقدام شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به اقدامات مدیریت انرژی در زمستان گفت: این شرکت تمامی ابزار و توان را در راستای حفظ پایداری جریان گاز تمامی مشترکین بخش خانگی بکار می بندد.
نادر کمالی اظهار داشت: گاز مشترکین پرمصرف در صورت تداوم رویه به منظور حفظ عدالت و جلوگیری از افت فشار گاز سایر هم استانی های عزیز قطع خواهد شد.
وی درخصوص اقدامات شرکت گاز استان به منظور کاهش هدررفت گاز طبیعی اظهار داشت: پایش روزانه مصارف گاز ادارات و سازمان های دولتی و ارائه راهنمایی های کارشناسی، بهینه سازی مصرف موتورخانه ها، اعمال محدودیت بخش های صنعتی، اطلاع رسانی ضرورت مدیریت مصرف توسط مشترکین خانگی، ارسال پیامک انبوه و... از جمله اقدامات در راستای تأمین پایدار جریان گاز مشترکین خانگی می باشد.
کمالی با اشاره به مکاتبات و ابلاغیه های مکرر در بخش صنعتی و تولیدی تصریح کرد: برابر دستورالعمل های مؤکد هیأت وزیران درصورت عدم کاهش 50 درصدی مصرف توسط بخش های تولیدی و صنعتی که شامل 321 واحد می باشد، جریان گاز این مصارف قطع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: متأسفانه مصارف بالا و هدررفت گاز در بخش خانگی تمامی مصارف را با محدودیت روبرو می سازد که امید دارد علی رغم تمامی تلاش این شرکت برای حفظ پایداری گاز طبیعی، مشترکین خانگی نیز با مدیریت مصرف همیار این شرکت برای گذر از زمستان سرد سال باشند.
 
نظرات شما
captcha refresh