آمار بازدید
امروز:
1173
ديروز:
1833
ماه:
58265
سال جاری:
879021
كل:
3776296
تاریخ : پنجشنبه 15 دي 1401
کد 1135

ارسال بیش از یک میلیون و 600 هزار پیامک سازمانی به مشترکین گاز استان آذربایجان شرقی

در سه ماهه سوم سال، با برودت هوای استان و افزایش مصارف گاز، پیام های ایمنی و مصرف بهینه در قالب پیامک سازمانی به مشترکین گاز طبیعی ارسال شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل با اعلام این خبر گفت: در راستای اطلاع رسانی سیاست های تشویقی و بازدارنده دولت در مدیریت مصارف گاز طبیعی و تراز گاز تولیدی و مصرفی، در سه ماهه سوم سال بیش از یک میلیون و 600 هزارپیامک ایمنی و اطلاع رسانی با محتواهای مختلف تدوین و ارسال شده است.
نادر کمالی اظهار داشت: این شرکت در راستای اطلاع رسانی و نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از نعمت گاز طبیعی از کانال های مختلف موجود تلاش نموده و امید دارد مجموعه این تلاش ها با همیاری همگانی و نگاهی مسئولانه به همنوعان همراه بوده و شاهد حفظ سرمایه های ملّی کشور و حفظ جان هم استانی های عزیز از بلای سهل انگاری در مصرف گاز باشیم. 
مدیرعامل در پایان به جهاد دستگاه های اجرایی استان در همیاری و همگامی برای تحقق شعار مصرف بهینه و ایمن از گاط طبیعی اشاره و تصریح کرد: امسال علاوه بر فعالیت کارگروه استانی مقابله با حوادث ناشی از گاز، در سایه همکاری سازنده معاونت های استانداری، دادستانی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز شهر تبریز در پیگیری مدیریت مصرف گاز طبیعی در استان، اقدامات سازنده و مثمرثمری در عمل به مسؤولیت های اجتماعی و جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی و مصرف درست و ایمن این نعمت الهی توسط دستگاه های اجرایی عملی شده است.  
لازم به ذکر است پیامک های ارسالی به مشترکین محترم شامل:مصرف گاز بیش از مترمکعب اعلامی در ماه های آذرتا بهمن مشمول جریمه می باشد، درصورت عدم کاهش 50 درصدی مصرف، جریان گاز واحدهای صنعتی قطع خواهد شد، دودکش غیراستاندارد مهم ترین علّت مرگ خاموش،بوده است.
نظرات شما
captcha refresh