آمار بازدید
امروز:
69
ديروز:
1796
ماه:
57481
سال جاری:
877380
كل:
3776988
تاریخ : دوشنبه 19 دي 1401
کد 1137

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

افزایش 120 درصدی حضور در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن

امسال تعداد شرکت کنندگان در مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران و بیست و چهارمین دوره مسابقات فرزندان کارکنان، 120 درصد نسبت به مسابقات دوره قبل افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، دبیر شورای فرهنگی شرکت با اعلام این مطلب گفت: امسال 428 نفر از کارکنان، همسران و فرزندان در مسابقات قرآن حضور خواهند داشت که این تعداد در دوره قبل 196 نفر بوده است.

وحید رضازاده افزود: این دور از مسابقات در رشته های قرائت، اذان، حفظ تخصصی، مفاهیم قرآن، مفاهیم نهج البلاغه ، قصه گویی، حفظ عمومی و موضوعی و صحیح خوانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فراگیری قرآن کریم و انس با مفاهیم نورانی آن از مهم ترین ضروریات فرهنگ دینی و اسلامی می باشد، اظهار داشت: مسابقات قرآنی شرکت گاز استان با هدف ارتقای سطح دانش قرآن کارکنان و تمسک به کلام الهی و  بهره گیری از رهنمودهای ارزنده آن در زندگی امروز برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز تصریح کرد: مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران و بیست و چهارمین دوره مسابقات فرزندان کارکنان در روز پنج شنبه و جمعه مورخ 22 و 23 دی ماه در محل سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش شرکت گاز استان با حضور ناظر دارالقرآن شرکت ملّی گاز ایران و داوری اساتید برجسته قرآن در استان، برگزار خواهد شد.

نظرات شما
captcha refresh