آمار بازدید
امروز:
0
ديروز:
1798
ماه:
61507
سال جاری:
873009
كل:
3804080
تاریخ : شنبه 1 بهمن 1401
کد 1149

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی پیش از خطبه های نمازجمعه باسمنج :

اسلام بر نفی اسراف و مصرف گرایی تأکید دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه باسمنج، ضمن مزمّت مصرف بی رویه نعمت الهی گاز گفت: اسلام بر نفی اسراف و مصرف گرایی تأکید دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، با توجه به جهاد استانی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی و همکاری و همیاری تمامی دستگاه های اجرایی و حوزه های فرهنگی جامعه، این بار با دعوت امام جمعه شهر باسمنج،  نماز عبادی/سیاسی جمعه، تریبونی برای اطلاع رسانی و بیان اهمیّت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی شد.
نادر کمالی در جمع نمازگزاران حاضر به اهمیّت حفظ سرمایه های ملّی و جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: در راستای حفظ پایداری گاز طبیعی و تأمین نیاز گرمایشی مشترکین مناطق دوردست و مرزی استان که در زمان برودت هوا، دمای منفی 27 درجه را نیز تجربه کرده اند، لازم است مصارف غیرضروری در راستای توزیع عادلانه رفاه در بین مردم حذف گردد که قطع گاز ویلاهای خالی از سکنه از جمله این مصارف می باشد.
وی ادامه داد: بر اساس پایش و بازدیدهای صورت پذیرفته  در برخی از ویلاهای استان، علاوه بر مصارف قابل توجه گازطبیعی و عدم توجه به مدیریت مصرف، این نعمت الهی به هدر رفته و تعدادی از مشترکین ساکن در این ویلاها بدون لحاظ اهمیت موضوع حتی تا چند دوره بدهی گازبهاء نیز داشته اند.
حجه الاسلام والمسلمین،احمدی در این نماز عبادی و سیاسی مراتب تقدیر و تشکر از تلاش ها و اقدامات موثر شرکت گاز استان در مدیریت مصرف گاز طبیعی را اعلام و تصریح کرد: تمامی کشورهای پیشرفته از طریق ابزارهای کنترلی و متحکمانه نسبت به کاهش مصرف گاز مشترکین اقدام می کنند و این درحالیست که در کشور ما با اطلاع رسانی های لازم و کارزهای عمومی و آموزش های همگانی، تلاش است تا  فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز به عنوان اصلی ترین ارکان دین مبین اسلام در بین مردم نهادینه شود.
وی تصریح کرد: حجم عظیم گازرسانی در تمامی شهرها و روستاهای استان و توزیع این نعمت الهی با نازل ترین قیمت در قیاس با کشورهای دیگر، از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
نظرات شما
captcha refresh