آمار بازدید
امروز:
332
ديروز:
1460
ماه:
42635
سال جاری:
871126
كل:
3742905
تاریخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401
کد 1160

بهره برداری از 27 پروژه گازرسانی سهم آذربایجان شرقی در ایام ا... دهه فجر است

امسال به یمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 27 پروژه در حوزه گاز استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: دهه فجر امسال، آخرین گام های گازرسانی در استان برداشته شده و با آغاز و بهره برداری از پروژه های گازرسانی در سال آتی شاهد اتمام بهره مندی بخش خانگی از نعمت گاز طبیعی و تحقق شعار استان به استان سبز در مسیر ایران قوی در دولت مردمی خواهیم بود.

نادر کمالی در توضیح پروژه های افتتاحی در دهه مبارک فجر اظهار داشت: امسال 11 پروژه گازرسانی روستایی با 27 روستا ، 7 پروژه درحوزه جنبی و ساختمانی و 2 پروژه در حوزه صنایع و 4 پروژه حفاظت الکترنیکی  در راستای توزیع رفاه ، ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مردم به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: در بخش روستایی شاهد روشن شدن مشعل گاز در 27 روستای استان با 640 خانوار تحت پوشش خواهیم بود.

کمالی ادامه داد: پروژه های دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر1253000 میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به آخرین بهره مندی خانوار استان از نعمت گاز طبیعی افزود: هم اکنون تمامی خانوار شهری و    98/59  درصدخانوار روستایی از گاز طبیعی بهره مند می باشند که با به ثمر رسیدن پروژه های دهه مبارک فجر این بهره مندی به 98/71درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان دهه فجر را فرصتی برای انعکاس ثمرات انقلاب اسلامی در حوزه های عملکردی دانست و خاطرنشان کرد: در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، عدالت محوری، شفاف سازی و انعکاس عملکرد خدمات رسانی صادقانه به مردم در صدر فعالیت های شرکت گاز استان قرار خواهد داشت.

 

نظرات شما
captcha refresh