آمار بازدید
امروز:
82
ديروز:
2556
ماه:
48856
سال جاری:
875401
كل:
3752367
تاریخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401
کد 1161

تحقق مسئولیت اجتماعی از جنس امدادرسانی به زلزله دیدگان

اکیپ امدادی و عملیاتی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ماموریت امدادرسانی به زلزله دیدگان را به اتمام رساندند

۱۲ اکیپ امدادی و عملیاتی اعزامی این شرکت به شهرستان خوی برای همیاری و همگامی با مردان با همت شرکت گاز استان آذربایجان غربی ، ماموریت خود را به اتمام رسانده و در راستای تامین جریان گاز مشترکین زلزله دیده این شهرستان تلاش کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سرپرست بهره برداری شهرستان ها در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی بلافاصله با تشکیل ستاد بحران نیروهای امدادی، نشست یابی و عملیاتی با تجربه در قالب ۱۲ اکیپ راس ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد پس از زلزله به شهرستان خوی اعزام شدند.
یحیی قاسم زاده در ادامه به عملکرد این نیروها در همیاری با سایر تلاشگران حوزه گاز در مدیریت بحران زلزله ادامه داد: این نیروها بلافاصله پس از ورود ضمن حضور در جلسه مدیریت بحران اداره گاز شهرستان خوی و توجیه و تعیین وظایف اجرایی به مناطق آسیب دیده از زلزله گسیل شده اند.
وی تصریح کرد: نشت یابی و بررسی علمک های آسیب دیده در روستاهای وار،فیرورق، پسک،زاویه حسنخان از جمله وظایف محوله به نیروهای امدادی و عملیاتی این شرکت بوده که با تمام توان در ایمن سازی و بازگرداندن وضعیت به روال عادی تلاش شده است.
سرپرست بهره برداری شهرستان ها تصریح کرد: جمع آوری ۳۵ علمک مدفون، قطع جریان گاز ۴۰۰ مشترک که ساختمان های آن ها تخریب شده و احتمال خطر وجود داشته، وصل جریان گاز ۵۰۰ مشترک که ساختمان آن ها سالم بوده از جمله عملکرد نیروهای امدادی و عملیاتی این شرکت در عمل به مسؤولیت های اجتماعی بوده است.
 
نظرات شما
captcha refresh