آمار بازدید
امروز:
1791
ديروز:
2448
ماه:
48908
سال جاری:
876487
كل:
3751520
تاریخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401
کد 1162

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم آغاز دهه مبارک فجر استان بیان داشت:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه توزیع انرژی بی نظیر است

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم ویژه آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در بین مدیران و مسؤولین دستگاه های اجرایی استان گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بسیاری از حوزه ها علی الخصوص در بحث توزیع انرژی بی نظیر است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای این نظام در توسعه رفاه و عدالت در جامعه اشاره و افزود: گاز طبیعی به عنوان یکی از مهم ترین منابع انرژی کشور، قبل از انقلاب انحصاری و قابل استفاده برای عموم مردم نبوده و  در این درحالیست که هم اکنون یکی از گستره ترین شبکه های گازرسانی در جهان به کشور عزیزمان ایران اختصاص دارد.
عابدین خرّم ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، 100 درصد خانوار شهری استان و قریب به 99 درصد خانوار روستایی در مناطق صعب العبور و کوهستانی و حتی مرزی ترین نقاط از نعمت الهی گاز طبیعی بهره مند شده اند.
وی با تأکید بر ضرورت اجرایی نمودن جهاد تبیین در دستگاه های اجرایی تصریح کرد: می بایست با  روشنگری و بیان حقیقت دستاوردها و پیشرفت های علمی و صنعتی استان در عرصه های مختلف را به گوش مردم برسانیم.
لازم به ذکر است به یمن دهه مبارک فجر امسال، 27 پروژه گازرسانی شامل 640 خانوار روستایی در سطح استان آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهد رسید.
 
 
نظرات شما
captcha refresh