آمار بازدید
امروز:
835
ديروز:
1897
ماه:
42327
سال جاری:
871740
كل:
3741948
تاریخ : چهارشنبه 19 بهمن 1401
کد 1165

مقارن با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

9 روستای شهرستان چاراویماق به شبکه سراسری گاز در کشور متصل شدند

به برکت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 9 روستا از توابع شهرستان چاراویماق به شبکه سراسری گاز در کشور متصل شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، آیین افتتاح این پروژه گازرسانی با حضور مدیرعامل و مسؤولین شرکت گاز و مقامات شهرستانی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت گاز در این افتتاح به برکات انقلاب اسلامی در حوزه رفاه و آبادانی استان اشاره و گفت: گازرسانی مهم ترین دستاورد نظام در توزیع عادلانه رفاه و عدالت اجتماعی در کشور است.
نادر کمالی درخصوص پروژه اجرایی در شهرستان چاراویماق افزود: امسال گازرسانی به روستاهای شهرستان چاراویماق به صورت ویژه مورد پیگیری و اجرا قرار گرفته و پروژه های در دست اجرا ، 9 روستا به یمن دهه مبارک فجر آماده افتتاح و بهره برداری شده است.
وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه روستاهای سريك،پيك،ملاحمزه،چوبداركندي،حاجي كندي عليا، حاجي كندي سفلي،كورجه، قره صغير ، بنفشه درق با اجرای 30 کیلومتر شبکه گازرسانی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده اند.
کمالی اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ريال اجرایی شده و 253 خانوار این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
وی تصریح کرد: با به ثمر رسیدن پروژه های در دست اجرا، بهره مندی شهرستان چاراویماق به  91 درصد افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف گاز طبیعی، شکرگزاری عملی در قبال این نعمت الهی است که رفاه و آسایش را برای مشترکین به ارمغان آورده است.
 
نظرات شما
captcha refresh