آمار بازدید
امروز:
1469
ديروز:
2448
ماه:
48586
سال جاری:
876165
كل:
3751198
تاریخ : چهارشنبه 19 بهمن 1401
کد 1166

همزمان با دهه مبارک فجر:

زیرساخت های گازرسانی در شهرستان هشترود توسعه یافت

در تداوم پروژه های دهه مبارک فجر، در راستای توسعه زیرساخت های گازرسانی، پروژه اتصال (لوپ) 4 ایستگاه گاز شهرستان هشترود افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، کلامی، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در آیین افتتاح این پروژه مهم و زیرساختی در شهرستان هشترود که با حضور سایر مقامات و مسؤولین استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: با توجه به پتانسیل بالای شهرستان هشترود در جذب سرمایه گذاری و همچنین در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، گاز نقشی محوری در تأمین زیرساخت طرح های مهم اقتصادی را خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز در توضیح این پروژه توسعه گازرسانی افزود: عملیات اتصال (لوپ) 4 ایستگاه گازرسانی دامناب، مغامیر، یلی درق و آلاقیه  با اجرای 9 هزار و 700 متر شبکه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال اجرایی شده تا با تقویت شبکه های گاز این شهرستان عدم توازن در زمان پیک مصرف رفع و جریان گازی مستمر و پایدار برای مشترکین محترم این شهرستان توزیع شود.

نادر کمالی در حاشیه این آیین افتتاح به پروژه دیگر این شهرستان در تقویت زیرساخت های گازرسانی اشاره و تصریح کرد: پروژه اجرای خط 16 اینچ در شهرستان هشترود به طول 15 هزار و 804 متر و با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال با شتاب مطلوبی در حال اجرا  می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: این پروژه علاوه بر تأمین گاز متقاضیان شهرک های صنعتی و جذب سرمایه گذاری، زمینه پایداری شبکه گازرسانی در شهرستان چاراویماق و بخش خداجو شهرستان مراغه را فراهم خواهد کرد.

 

نظرات شما
captcha refresh