آمار بازدید
امروز:
1528
ديروز:
770
ماه:
62697
سال جاری:
873839
كل:
3803810
تاریخ : شنبه 29 بهمن 1401
کد 1177

شناسایی سرشبکه نصب انشعابات غیرمجاز گاز در استان آذربایجان شرقی

سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران از شناسایی سرشبکه نصب انشعابات غیرمجاز گاز در استان آذربایجان شرقی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران گفت: در راستای برنامه جامع مقابله با فساد سازمان یافته توسط حراست و پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی ، سرشبکه نصب انشعابات غیرمجاز در شهر تبریز، شناسایی و دستگیر شد.
 سید احمد طباطبایی، ضمن تشکر از مراجع قضایی ، اطلاعاتی و انتظامی ، مقابله با شبکه های فساد سازمان یافته در درون و خارج از صنعت بزرگ گاز را از اولویت ها و برنامه های اساسی حراست اعلام نموده و در این راستا از اقدامات شایسته حراست ‌شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز تقدیر و تشکر نمود .
وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در سال جاری در زمینه شناسایی گلوگاه های فساد زا و فسادخیز ، از شگردهای فرد دستگیر شده در دریافت مبالغ هنگفت برای نصب علمک غیر مجاز پرده برداشت واظهار داشت : مردم‌عزیز از اعتماد به افراد سودجو خودداری نموده و امور مربوط به گازرسانی را از طریق ادارات مربوطه و به صورت قانونی دنبال نمایند .
سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در ادامه به لزوم اصلاح قوانین و مقررات برای جلوگیری از ایجاد بسترهای فساد و گلوگاه های مفسده خیز ، تاکید کرد .
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh