آمار بازدید
امروز:
1614
ديروز:
770
ماه:
62783
سال جاری:
873925
كل:
3803896
تاریخ : يکشنبه 7 اسفند 1401
کد 1185

ثبت 118 تجربه کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در قالب دانش سازمانی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با ثبت 18 تجربه کارکنان در سال جاری شمار دانش سازمانی ثبت شده به 118 مورد افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی ادفزود: از زمان استقرار مدیریت دانش در سازمان از شش ماهه دوم سال  97   نسبت به مکانیزه سازی و ثبت اطلاعات مفید و کاربردی همکاران و دانش حاصل از تجارب فنی و علمی کارکنان اقدام شده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان از شرکت های پیشرو در حوزه توسعه و مدیریت دانش سازمانی می باشد، اظهار داشت: در این شرکت سه نظام مدیریت دانش، مدیریت تکنولوژی و مدیریت خلاقیت و نوآوری در شرکت راهبری می شود.
وی به مهم ترین دستاورد مدیریت دانش در سازمان در سال جاری اشاره و تصریح کرد: رونمایی از دو جلد کتاب "گنجینه تجارب خبرگان" و "درس آموخته های مدیریت بحران زلزله های ارسباران، میانه و سراب" که در راستای مستند سازی تجربیات کارکنان تدوین شده از مهم ترین دستاوردهای کاربردی مدیریت دانش در سازمان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: این شرکت در خصوص انتقال تجربیات پیاده سازی مدیریت دانش به سایر سازمان ها و نهادها و... آماده همکاری می باشد.
 
 
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh