آمار بازدید
امروز:
64
ديروز:
1798
ماه:
61571
سال جاری:
873073
كل:
3804144
تاریخ : شنبه 13 اسفند 1401
کد 1189

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

گرمای همدلی و همراهی مردم در مدیریت مصرف، سرمای زمستان را زدود

سرمای زمستان در استان آذربایجان شرقی که در برخی مناطق به منفی 27 درجه نیز می رسید، با همراهی و همدلی مردم، با گرمای مستمر گاز طبیعی پشت سر گذاشته شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، خسرو آریان پور ضمن قدردانی از همیاری مردم در مصرف بهینه اظهار داشت: گاز نعمتی الهی و مهم ترین منابع انرژی کشور بوده و حفظ آن، وظیفه همگانی در قبال نسل آینده می باشد.
وی با اشاره به مصارف گاز در ماه بهمن و اوج سرمای استان اظهار داشت: مشترکین گاز در این  ماه مصرفی معادل 1.293.518.749  مترمکعب داشته اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل علی رغم شدت سرمای هوا در استان و ناترازی مصرف گاز در کشور، صرفاً 4 درصد افزایش داشته که همین موضوع به همراهی مردم در مدیریت مصرف اشاره دارد.
آریان پور تصریح کرد: نیروهای امدادی و عملیاتی شرکت گاز استان نیز با ثبت عملکردی کم نظیر در حفظ پایداری و عدم قطع گاز مشترکین خانگی نهایت تلاش خود را معطوف ساخته و شبانه روزی در خدمت رسانی صادقانه به هم استانی های عزیز اقدام کرده اند.
وی افزود: هم اکنون یک میلیون و 785 هزار مشترک گاز طبیعی در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته و این بهره مندی روز به روز در حال افزایش بوده و به زودی خبرهای خوش اتمام گازرسانی در استان اعلام خواهد شد.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: مدیریت مصرف و آموزش کودکان و اصلاح الگوی مصرف گاز در خانواده مهم ترین شکر عملی در قبال رفاه و آرامش و حفظ منابع ملی کشور می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh