آمار بازدید
امروز:
1614
ديروز:
770
ماه:
62783
سال جاری:
873925
كل:
3803896
تاریخ : يکشنبه 14 اسفند 1401
کد 1192

بهره مندی 142 هزار نفر ساعت کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از دوره های آموزشی

امسال 142 هزار نفر ساعت از کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از دوره های آموزشی بهره مند شده اند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان گفت: برنامه های آموزشی سازمان نقش حیاتی در نیل به اهداف داشته و یکی از مهم ترین عوامل دخیل در ارتقای بهره وری می باشد.
وی اظهار داشت: امسال 182 دوره آموزشی حضوری و مجازی برای کارکنان شرکت برگزار شده است.
کمالی شرکت گاز را پیشرو در امر آموزش و دانش محوری دانست و درخصوص اقدامات شاخص در این حوزه افزود: این شرکت به عنوان اولین شرکت گاز استانی در سطح شرکت ملّی گاز ایران موفق به اخذ مجوز تأسیس مرکز آموزش جوارکارگاهی و مجوز  مرکز آزمون آنلاین از سازمان فنی و حرفه ای استان شده، همچنین گواهینامه استقرار آخرین ویرایش استانداردISO10015  بر مبنای سیستم های مدیریت شایستگی و توسعه افراد و بازنگری دستورالعمل های فرآیندهای آموزشی نیز در سال جاری اخذ گردیده است.
وی تصریح کرد: در راستای ارتقای فرهنگ کتاب خوانی و قابلیت نرم افزاری این موضوع، کتابخانه مجازی با قابلیت های بالا برای دسترسی کارکنان ساماندهی و مکانیزه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: ثبت و برگزاری دوره های آموزشی بر اساس نیازسنجی شغلی و مهارتی کارکنان برگزار و متعاقباً نسبت به سنجش اثربخشی این دوره ها در ارتقای توانمندی کارکنان اقدام شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh