آمار بازدید
امروز:
1724
ديروز:
770
ماه:
62893
سال جاری:
874035
كل:
3804006
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1401
کد 1195

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بیان کرد:

امروز توسعه صنعتی مستلزم بستر فرهنگی است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و رئیس شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت گفت: امروز توسعه صنعتی علی الخصوص درحوزه نفت و گاز بیش از هر چیز مستلزم بستر فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی افزود: استقرار شوراهای فرهنگی مناطق 9 گانه وزارت نفت در سطح کشور، به اهتمام ویژه در بخش فرهنگی اشاره داشته  که تلاش دارد از طریق فعالیت‌های منسجم و نظام‌مند، زمینه ترویج و توسعه فرهنگ سازمانی بین کارکنان وزارت نفت را فراهم نماید.

وی با اشاره به اینکه استان های عضو در شورای فرهنگی منطقه 5 دارای متغیرهای بومی و فرهنگ اجتماعی مشابه می باشند، اظهار داشت: استان های اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی و غربی دارای مشترکات اجتماعی و بومی و ظرفیت های بالای فرهنگی هستند که بهره گیری از این ظرفیت ها و تعامل و همفکری فعالین فرهنگی منتج به آثار پربرکتی در این حوزه  خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت با اشاره به اینکه صنعت و فرهنگ مکمل یکدیگرند، اظهار داشت: وظیفه امروز ما انعکاس اقدامات ارزنده صنعت نفت و گاز در خدمت رسانی صادقانه به مردم و ارتقای رفاه و آسایش همگانی از طریق توجه ویژه به جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی می باشد.

لازم به ذکر است شواری فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت هفته گذشته با برگزاری اولین جلسه کار خود را آغاز کرده و پس از تعیین سرفصل های فرهنگی، با توان هر چه بیشتر در نیل به منویات مقام معظم رهبری و دغدغه اصلی جامعه در حوزه مباحث فرهنگی، تعامل و اقدام خواهد کرد.

نظرات شما
captcha refresh