آمار بازدید
امروز:
757
ديروز:
1798
ماه:
62264
سال جاری:
873766
كل:
3804837
تاریخ : شنبه 27 اسفند 1401
کد 1203

دست همکاری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و کمیته امداد، بهزیستی و اوقاف و امور خیریه استان

عقد تفاهم نامه جایگزینی بخاری های پرمصرف با بخاری های راندمان بالا

مدیرعامل و مسؤولین شرکت گاز ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، اداره بهزیستی و اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی با نشست مشترک تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز به عنوان میزبان نشست مشترک با تشریح جزئیات تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه همکاری در راستای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی و طبق مصوبه شورای اقتصاد در خصوص جایگزینی بخاری­های پرمصرف کنونی مشمولین طرح و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با بخاری­های راندمان بالای هرمتیک انعقاد می شود.
نادر کمالی با اشاره به مصارف رایگان گاز مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، به ارائه گزارشی در این خصوص پرداخت و اظهار داشت:  امسال اشتراک پذیری گاز،815 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان انجام شده است.
وی ادامه داد: این 815 مددجو با هزینه ای بالغ بر 48 میلیون 741 هزار ریال از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به مفاد تفاهم نامه همکاری و تعهدات فی مابین در راستای بهینه سازی مصارف گاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و  بهزیستی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه طرح جایگزینی بخاری‏های راندمان بالای هرمتیک با بخاری‏های پر‏مصرف مشترکان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و مساجد به صورت رایگان و با هزینه شرکت ملی گاز ایران انجام خواهد شد.
نظرات شما
captcha refresh