آمار بازدید
امروز:
706
ديروز:
2345
ماه:
55401
سال جاری:
877506
كل:
3767998
تاریخ : يکشنبه 6 فروردين 1402
کد 1210

صنعت گاز استان آذربایجان شرقی پیشرو در صیانت از محیط زیست

کاشت 2 هزار و 400 اصله درخت در ایستگاه های گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: این شرکت با اتخاذ راهبردهای سازمانی مبتنی بر فرهنگ تعالی سبز و همچنین حوزه مسئولیت های اجتماعی در صیانت از محیط زیست پیشرو است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در توضیح عملکرد اجرایی در حوزه صیانت از محیط زیست افزود: حفظ محیط زیست یکی از رویکردهای مهم مسؤولیت های اجتماعی سازمان می باشد که در سال جاری با اجرای سه پروژه پژوهشی مهم و تدوین برنامه های عملیاتی مدون در حال انجام است.
وی با اشاره به اقدام مهم شرکت در ارزیابی شاخص های زیست محیطی تمامی ادارات زیرمجموعه تصریح کرد: امسال بر اساس این ارزیابی مهم و با تعیین نقاط قوت وضعف عملکردی توسط اساتید و مشاورین علمی تلاش شده با مدیریت ریسک ها، بکارگیری فرآیندهای دوستدار محیط زیست و اقدامات اصلاحی در منابع طبیعی استان حفظ شود.
کمالی درخصوص برنامه های اجرایی در سال جاری اظهار داشت: درختکاری در ایستگاه های  تقلیل فشار گاز تبریز ، جلفا، هوراند و خدافرین به تعداد 2400 اصله، رسیدگی مستمر به فضای سبز ایستگاه ها و ادارات ، پیگیری کاهش انتشار گاز در بخش مشترکین جزء از طریق نصب اتصالات مفصلی به تعداد 36000 عدد، احداث تصفیه خانه فاضلاب بی هوازی ورزقان، خاروانا ، باسمنج و صوفیان و انعقاد قرارداد کشکسرای و بناب مرند و یامچی، کاهش 10 درصدی مصرف کاغذ در مقایسه با سال 1400،اخذ گواهینامه پسماند در راستای اجرای آیین نامه مدیریت سبز در تمامی ادارات مجموعه، اجرای پروژه مدیریت کربن و عملیاتی سازی نتایج مربوطه و.. گوشه ای از فعالیت های زیست محیطی شرکت گاز استان بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: این شرکت ضمن حفظ و صیانت از محیط زیست و رعایت اصول ایمنی و بهداشت و همچنین کاهش ضایعات در انجام ماموریت ها سازمانی و جایگزینی گاز طبیعی در واحدهای صنعتی استان توانسته در توزیع انرژی پاک و سازگار با محیط زیست پیشتاز باشد‌.
نظرات شما
captcha refresh