آمار بازدید
امروز:
1247
ديروز:
2345
ماه:
55942
سال جاری:
878047
كل:
3768539
تاریخ : چهارشنبه 16 فروردين 1402
کد 1212

تبیین شعار سال و برنامه های راهبردی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سال 1402

در اولّین جلسه مشترک مدیرعامل و مسؤولین شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سال جدید، ضمن تبیین شعار سال، سرفصل برنامه های راهبردی این شرکت در سال جدید بررسی و تدوین شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت ضمن ارج نهادن به تلاش جمعی همکاران و عملکرد قابل قبول در خدمت رسانی به هم استانی های محترم گفت: در سال گذشته مدیریت بحران ناترازی تولید و مصرف گاز ، در سرآمد اقدامات شرکت قرار داشته است.  
نادر کمالی با اشاره به شعار سال  ( مهار تورم، رشد و تولید ) و ضرورت تدوین راهبردهای اجرایی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری افزود: امسال تسریع در پروژه های گازرسانی، توجه ویژه به منابع انسانی در راستای تعالی سازمانی و ارتقای شاخص های اقتصادی از طریق ایجاد ارزش افزوده در بخش تولید و صنعت در اولویت اجرایی قرار خواهد داشت.
وی جهاد تبیین را رویکردی مهم در انعکاس خدمات تلاشگران صنعت گاز در خدمت رسانی صادقانه به مردم دانست و تصریح کرد: هر ساله تعداد چشمگیری از پروژه های عمرانی در اقصی نقاط استان در راستای اهداف دولت مردمی و با صرف هزینه های بالا برای ایجاد رفاه و آسایش مردم اجرا می شود که برخی از این پروژه ها جزء سخت ترین طرح های گازرسانی بوده که با راهکارهای نوین و صرف توان و هزینه هر چه بیشتر تحقق یافته، لذا لازم است این توانمندی ها و خدمات اطلاع رسانی شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان تاکید کرد: امسال به منظور زیباسازی فضای شهری و کاهش پرت گاز طبیعی، حذف تمامی علمک های راکد و بلااستفاده مورد اقدام قرار خواهد گرفت.
 
نظرات شما
captcha refresh