آمار بازدید
امروز:
199
ديروز:
1866
ماه:
52675
سال جاری:
877126
كل:
3761350
تاریخ : دوشنبه 18 ارديبهشت 1402
کد 1224

مدیرکل حراست استان آذربایجان شرقی در مراسم معارفه رئیس حراست شرکت گاز:

نگاه تعاملی و گفتگو محور اولویت امور واحدهای حراستی است

مدیرکل حراست استان آذربایجان شرقی در مراسم معارفه رئیس حراست شرکت گاز گفت: نگاه تعاملی و گفتگو محور اولویت امور واحدهای حراستی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیدعبدالهی در این مراسم ضمن اشاره به نقاط قوت عملکرد حراست شرکت گاز گفت: بنا است با شناسایی آسیب ها، گلوگاه های فساد اداری، رفع چالش ها و تعاملات سازنده در صیانت از حریم امنیت عمومی و  حراست از صیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.
نادر کمالی، مدیرعامل شرکت گاز استان در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که مهم ترین وظیفه مسؤولین خدمت رسانی صادقانه به مردم است، افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری مسؤولین می بایست با رأفت و عدالت با مردم مدارا کرده و در صورت لغزش های احتمالی نیز با گذشت و سعه صدر رفتار کنند.
وی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب حراست شرکت گاز درسال گذشته تصریح کرد: اجرای پروژه های پژوهشی مرتبط با سلامت اداری و تحلیل نقاط قوت و قابل بهبود، رسیدگی به شکایات  مردمی و  چالش های کارکنان از مهم ترین اقدامات شاخص حراست در سال گذشته بوده است.
گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات اکبر هوشنگ در طول تصدی ریاست حراست شرکت گاز استان و آرزوی توفیق روزافزون در سنگر جدید خدمت، حسن پورزاده که دارای سابقه مدیریتی حراستی و مدیریت فنی است، به سمت رئیس جدید منصوب شد.
 
نظرات شما
captcha refresh