آمار بازدید
امروز:
165
ديروز:
1866
ماه:
52641
سال جاری:
877092
كل:
3761316
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1402
کد 1230

19 روستا تا اتمام گازرسانی در شهرستان ویژه میانه

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی در شهرستان ویژه میانه با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: با بهره برداری از گاز 19 روستای در حال اجرا، گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان اتمام خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت ضمن تشریح وضعیت گازرسانی در این شهرستان گفت: شهرستان ویژه میانه به لحاظ وسعت یکی از بزرگترین شهرهای استان بوده که برای بهره مندی 97 درصد خانوار روستایی و 100 درصد خانوار شهری آن، شبکه گازرسانی به طول 2 هزار و 114 کیلومتر در اقطار مختلف اجرا شده است.
نادر کمالی در ادامه توضیح داد: گازرسانی به 19 روستای باقیمانده این شهرستان در دست اجرا بوده و بنا است با بازدیدهای حضوری، کنترل پروژه های اجرایی تا هفته دولت امسال با به ثمر رسیدن این پروژه، پرونده گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان بسته شود.
وی در پاسخ به مطالبات مردمی این شهرستان در تأمین گاز محور صنعتی میانه اظهار داشت: زیرساخت های گازرسانی در این بخش تأمین شده و امسال تمامی متقاضیان این محور صنعتی به انرژی پاک گاز طبیعی دسترسی خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: هم اکنون 95 مشترک صنعتی در شهرستان ویژه میانه از گاز طبیعی استفاده می کنند که پیش بینی می شود با تأمین گاز محور صنعتی این شهرستان، ظرفیت توزیع گاز برای متقاضیان تولیدی و صنعتی واقع در مسیر گازرسانی فراهم شود.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh