آمار بازدید
امروز:
69
ديروز:
1866
ماه:
52545
سال جاری:
876996
كل:
3761220
تاریخ : يکشنبه 24 ارديبهشت 1402
کد 1232

تحقق شعار استان به استان سبز در مسیر ایران قوی :

34 سال خدمت در عرصه گازرسانی استان آذربایجان شرقی به ثمر می نشیند

سال 1402 ، سال به ثمر رسیدن خدمات 34 ساله شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و اتمام گازرسانی به شهرها و روستاهای دارای قابلیت گازرسانی (بالای 20 خانوار) خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان در جلسه تدوین برنامه راهبردی شرکت ضمن اعلام این خبر گفت: امسال از تمامی ظرفیت ها و راهکارهای نوین اجرایی در تحقق تعهدات به هم استانی های عزیز بهره خواهیم جست.
نادر کمالی برنامه ریزی صحیح، کنترل و نظارت مستمر را مهم ترین رکن تحقق تعهدات دانست و افزود: اکنون که با گذر از فراز و نشیب ها و سرلوحه قرار دادن عدالت محوری در توزیع رفاه و آسایش، با دستان توانمند کارکنان خدوم شرکت گاز استان موانع را پشت سر گذاشته و شاهد بهره مندی خانواده های شهری و روستایی در مرزی ترین مناطق صعب العبور استان شده ایم، با همت و توان هر چه بیشتر در اتمام پروژه های در دست اجرا و به ثمر رسیدن تعهدات گازرسانی تلاش خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: تعهدات گازرسانی پس از شهرها و روستاهای استان در بخش مقاوم سازی، حفظ تأسیسات ، توزیع گاز در بخش صنعتی و جلوگیری از هدررفت سرمایه ملّی نمود بیشتری خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: ارائه خدمات به موقع، امن و با کیفیت مبتنی بر قوانین و استانداردها و گسترش و تقویت زیرساخت های گازرسانی و افزایش رضایتمندی ذی نفعان از اهداف کلان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی است.
 
نظرات شما
captcha refresh