آمار بازدید
امروز:
48
ديروز:
1866
ماه:
52524
سال جاری:
876975
كل:
3761199
تاریخ : جمعه 29 ارديبهشت 1402
کد 1235

در راستای تحقق شعار سال و گازرسانی به صنایع استان تحقق می‌یابد

امسال آذربایجان شرقی، استان سبز می‌شود

با تدوین و اجرای برنامه‌های راهبردی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در بخش گازرسانی به صنعت و واحد های تولیدی علاوه بر حرکت در مسیر مهار تورم و رشد تولید، این استان به جایگاه "استان سبز" خواهد رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروسیمی با بیان این مطلب، مهم‌ترین برنامه این شرکت در سال جدید را ارتقای ظرفیت گازرسانی به بخش صنعتی، پروژه مدیریت کربن و نهادینه سازی مصرف بهینه در استان و توجه ویژه به بهره‌وری نیروی انسانی اعلام کرد و گفت: امسال اهداف استراتژیک در حوزه های اعلامی تدوین شده و تعهدات به فراخور اجرای برنامه‌ها تحقق خواهد یافت.
 
وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی بیان کرد: حامل‌های انرژی جزو مهم‌ترین عوامل تولید بوده و دسترسی به منابع انرژی می‌تواند فرایند رشد و توسعه اقتصادی را هموار کند.
 
کمالی با اشاره به بحران ناترازی گاز در سال گذشته افزود: در سال جدید نیز می بایست واقع بینانه و با رویکردهای اتخاذی در نهادینه سازی مصرف بهینه و جلوگیری از پرت گاز تلاش شود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ محیط‌زیست، امسال پروژه های مدیریت کربن و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در اولویت اجرا قرار خواهد داشت.
نظرات شما
captcha refresh