آمار بازدید
امروز:
69
ديروز:
1866
ماه:
52545
سال جاری:
876996
كل:
3761220
تاریخ : شنبه 30 ارديبهشت 1402
کد 1237

ثبت عملکردی مطلوب در حوزه آموزش شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

صدور 602 گواهی نامه صلاحیت حرفه ای برای مشاغل پیمانکاری

در سال 1401، در جریان آموزش نیروهای پیمانکاری شاغل در بخش کنتورخوانی، امداد و گازبان، 602 گواهینامه صلاحیت حرفه ای برای این مشاغل صادر شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: آموزش امری مهم و پایه ای در ارتقای بهره وری نیروی انسانی و نیل به اهداف تعیین شده است که به عنوان شاخصی مهم و استراتژیک در شرکت گاز استان مورد توجه قرار گرفته است.
نادر کمالی با اشاره به اینکه شرکت گاز پیشرو در امر آموزش نیروهای پیمانکاری با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان بوده و بیش از 165 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای این جامعه هدف برگزار شده، افزود: نیروهای کنتورخوانی، امداد و گازبان در ویترین ارتباط با مردم و خدمت رسانی قرار دارند و بدیهی است آموزش این نیروها، منجر به افزایش توانمندی، تجهیز به دانش روز در ارائه خدمات و ارتقای رضایتمندی مردم خواهد بود.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان اولّین شرکت در سطح صنعت گاز کشور بوده که به مرکز آموزش جوارکارگاهی تجهیز و اولین مجوز استقرار مرکز آزمون آنلاین از سازمان فنی و حرفه ای استان را اخذ کرده است.
کمالی آموزش را شاخصی مهم در شرکت دانست و تصریح کرد: اخذ گواهینامه آخرین ویرایش استاندارد ایزو 10015  بر مبنای سیستم های مدیریت شایستگی  و بازنگری دستورالعمل های آموزشی در سال 1401، تدوین و بازنگری محتواهای آموزشی مشاغل پیمانکاری،مکانیزه سازی کتابخانه شرکت، اجرای موفق طرح جانشین پروری در صدر اقدامات شاخص شرکت در حوزه آموزش قرار دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: در سال گذشته با برگزاری 182 دوره آموزشی، 142 هزار نفر ساعت از آموزش های شرکت در حوزه های مختلف بهره مند شده اند.
 
نظرات شما
captcha refresh