آمار بازدید
امروز:
308
ديروز:
1094
ماه:
33138
سال جاری:
874683
كل:
3708314
تاریخ : دوشنبه 1 خرداد 1402
کد 1240

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان شرقی:

تحقق اهداف سازمانی و تفاهم اجتماعی در گرو ارتقای جایگاه روابط عمومی است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در نشست گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: تحقق اهداف سازمانی و تفاهم اجتماعی در گرو ارتقای جایگاه روابط عمومی است و خوشبختانه شاهد این ارتقا در شرکت گاز استان هستیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در نشستی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت، عزیزی راد،مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، سیفی، معاون فرهنگی و مسئول قرارگاه رسانه ای سپاه عاشورای استان، شفیعی، دبیر انجمن مدیران مسئول مطبوعات استان و اسدزاده، عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار شد، جایگاه روابط عمومی، زمینه های فعالیت های مشترک و اقدامات در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت گاز استان در این نشست صمیمی به اهمیت روابط عمومی در اقناع و جلب اعتماد عمومی اشاره کرد و گفت: تجربه عملی این شرکت در بحث ناترازی گاز در سال گذشته، اهمیت و جایگاه روابط عمومی را در اطلاع رسانی بموقع، شفاف و تعاملی دو چندان کرد.
نادر کمالی افزود: روابط عمومی ها در صف اول تبیین اهداف و خدمات صادقانه شرکت قرار دارند و مهم ترین گام های فرهنگی شرکت از طریق روابط عمومی برداشته می شود.
لازم به ذکر است نگاه شناختی و فرهنگی در اطلاع رسانی و اقناع مردم، عملکرد کم نظیر شرکت گاز در مدیریت بحران، تعاملات بین دستگاهی، اطلاع رسانی صریح و شفاف، توجه ویژه به فرهنگ سازی به جای تبلیغات و عمل گرایی از محورهای مورد بحث فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات در استان بوده است. 
 
نظرات شما
captcha refresh