آمار بازدید
امروز:
2371
ديروز:
2448
ماه:
49488
سال جاری:
877067
كل:
3752100
تاریخ : يکشنبه 7 خرداد 1402
کد 1244

بررسی مشکلات و رفع چالش های پروژه های گازرسانی شهرستان ویژه میانه

مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در محل کارخانه فولاد این شهرستان و دیدار با نمایندگان محترم مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، به بررسی مشکلات و رفع چالش ها ی گازرسانی به چند روستای باقیمانده شهرستان ویژه میانه پرداختند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نمایندگان مردم میانه مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل و مسؤولین شرکت گاز ضمن بازدید از آخرین پروژه گازرسانی در شهرستان میانه از نزدیک روند اجرای پروژه ها را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.
نادر کمالی با اشاره به آغاز پروژه گازرسانی به 19 روستای شهرستان میانه اظهار داشت: هم اکنون 3 روستا از این روستاها به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده و از تمام توان و ظرفیت اجرایی در به ثمر رسیدن این پروژه تا دهه مبارک فجر بهره خواهیم جست.
وی ادامه داد: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه 600 میلیارد ریال می باشد که با اجرای 226 کیلومتر شبکه گازرسانی 459 خانوار را تحت پوشش قرار خواهد داد.
کمالی اظهار داشت: علی رغم طراحی های مجدد و کارشناسی شده با توجه به موقعیت دورافتاده روستاها و مسیرهای صعب العبور و استقرار تونل در محدوده روستاها، ضرورت دارد هماهنگی های بین دستگاهی و مجوزهای اجرایی در راستای تسریع در پروژه صورت پذیرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و پیگیری نمایندگان مجلس در مطالبات مردمی تصریح کرد: با تداوم این همیاری و رفع چالش های اجرایی این پروژه در موعد مقرر به ثمر رسیده و شاهد اتمام گازرسانی و مبدل شدن شهرستان ویژه میانه به شهرستان سبز خواهیم بود.  
 
نظرات شما
captcha refresh