آمار بازدید
امروز:
969
ديروز:
1460
ماه:
43272
سال جاری:
871763
كل:
3743542
تاریخ : دوشنبه 8 خرداد 1402
کد 1245

معاون وزیر نفت در امور گاز در همایش دبیران اقامه نماز:

ارتقای خدمات رسانی بهتر و با کیفیت‌تر از ویژگی‎های یک سازمان مبتنی بر نماز و قرآن است

جامعه مبتنی بر دستورات دینی و قرآنی، جامعه‎ای موفق بوده و این مهم در یک مجموعه و سازمان در انجام خدمات‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر خود را نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در همایش دبیران اقامه نماز این شرکت که با حضور مشاور وزیر و رئیس شورای اقامه نماز وزارت نفت، مشاور فرهنگی و علمی ستاد اقامه نماز کشور و جمعی از دبیران اقامه نماز صنعت گاز برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: نماز، نعمتی بزرگ و سرمایه‌ای عظیم که خداوند بواسطه آن بر ما منت گذاشته، دستاویزی است تا انسان را به رستگاری برساند.

وی با بیان این که نماز سرمایه‌ای است بزرگ که نصیب ما بندگان شده و فرصتی است که ما را به خداوند نزدیک می‌کند،  افزود: آیات و روایات فراوانی در موضوع نماز بیان شده که نشان از اهمیت این امر در زندگی و نظام اجتماعی دارد که نمونه آن شخصیت بارز بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی ( ره) بود که تا آخرین لحظات عمر خویش از نماز اول وقت غافل نشد.

چگنی ادامه داد: این همان سرمایه معنوی عظیمی است که در جبهه‌های حق علیه باطل، رزمندگان با استانعت از آن و نیز، قرآن، مقابل دشمن ایستادگی و تا پای جان از آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع کردند.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان این که تشویق و ترغیب به نماز وظیفه همه است و این رسالت بزرگ در سازمان ها بر دوش دبیران شورای اقامه نماز بوده که با جدیت این موضوع را پیگیری کنند، گفت: از این رو سازمانی که کارکنان آن به موضوع نماز و قرآن اهمیت بیشتری بدهند و در برپایی این فرضیه الهی اهتمام بیش‌تری داشته باشند، قطعاً مسئولیت پذیرتر، پویاتر و شاداب‌تر بوده و در انجام خدمت‌رسانی موفق‌تر عمل می‌کند.

وی افزود: اگر حضور کم رنگ شد، بایستی دنبال علت باشیم و پس از بررسی‌ها و ارزیابی‌ها، راهکارهایی را برای حضور بیشتر کارکنان در صفوف نماز و اهتمام به آن در نظر بگیریم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه، تصریح کرد: صرفاً نباید به برپایی نماز جماعت اکتفا کرد، بلکه بالاترین وظیفه ائمه جماعات و دبیران شورای اقامه نماز، حفظ نظام است؛ یعنی با اخلاق و رفتار مؤمنانه و خداپسندانه افراد را جذب کرده و در قبال وظیفه‌ای که نسبت به انقلاب دارند، آگاه کنند.

معاون وزیر نفت در امور گاز در پایان، بر دیدار چهره به چهره ائمه جماعات با کارکنان و شنیدن مشکلات و ارئه راهکارها تأکید کرد و افزود: هرچه این ارتباط بیشتر باشد، از انحرافات و دسیسه‌های دشمنان بیشتر دور خواهیم بود.

در پایان مراسم از شرکت های گاز استان مازندران و اصفهان به عنوان دبیران منتخب با اهدای لوح، تقدیر شد.

نظرات شما
captcha refresh