آمار بازدید
امروز:
179
ديروز:
1575
ماه:
57016
سال جاری:
878516
كل:
3773469
تاریخ : پنجشنبه 18 خرداد 1402
کد 1252

در جریان دومین سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی

۴ پروژه مهم گازرسانی در شهرستان هشترود مورد بازدید قرار گرفت

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جریان دومین سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان هشترود، از پروژه های مهم گازرسانی در این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، چگینی در این بازدید با اشاره به مدیریت جهادی ناترازی گاز در سال گذشته گفت: علی رغم برودت شدید این استان در سایه مدیریت مطلوب هیچ قطع گاز و یا حتی افت فشار گاز نیز در سردسیرترین مناطق کشور نداشته ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان در تشریح پروژه های مهم گازرسانی در شهرستان هشترود افزود: اجرای خط انتقال ۱۰ اینچ به طول ۸ کیلومتر، احداث ایستگاه ۸۰ هزار مترمکعبی ، اجرای خط تغذیه ۱۶ اینچ به طول ۱۶ کیلومتر و ایستگاه میترینگ ۳۰ هزار مترمکعبی بر روی خط گاز شهرستان چاراویماق، ۴ پروژه مهم گازرسانی در شهرستان هشترود می‌باشد که در مراحل اتمام و بهره برداری قرار دارد.
وی اظهار داشت: پروژه های گازرسانی این شهرستان در طول خدمت دولت سیزدهم با اعتباری بالغ بر ۱۸۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در توضیح اهمیت این پروژه ها خاطرنشان کرد: پروژه های اعلامی علاوه بر ایجاد زیرساخت های گازرسانی در شهرستان زمینه پایداری گاز مشترکین در این شهرستان و سایر شهرستان های چاراویماق، خداجوی مراغه و بستان آباد را نیز فراهم می کند.
نظرات شما
captcha refresh