آمار بازدید
امروز:
93
ديروز:
1575
ماه:
56930
سال جاری:
878430
كل:
3773383
تاریخ : جمعه 19 خرداد 1402
کد 1255

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

مقاوم سازی تاسیسات گازرسانی مهم ترین راهبرد مدیریت دارایی است

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همزمان با دومین سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی در جلسه مشترک هیات رییسه شرکت گاز استان و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز گفت: مقاوم سازی تاسیسات گازرسانی مهم ترین راهبرد مدیریت دارایی در مجموعه شرکت های گاز است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، چگنی به مثلث راهبردی شرکت ملی گاز ایران در بحث حفظ سرمایه ملی اشاره و افزود: بهینه سازی، مقاوم سازی و هوشمندسازی مهم ترین رئوس اجرایی در بحث مدیریت دارایی و حفظ گاز طبیعی است.
وی ادامه داد: تحقیقات علمی و پژوهشی حاکی از اهمیت بهینه سازی و امکان کاهش ۶ تا ۷ درصدی مصرف گاز با کوچکترین نکات مصرف بهینه بوده و بحث عایق کاری که تا ۴۰ درصد مصرف گاز را کاهش می دهد.
چگنی تصریح کرد: هوشمند سازی کنتورها و جایگزینی کنتورهای جدید در دستور اجرایی شرکت های گاز استانی قرار گرفته است.
وی به مبحث مقاوم سازی اشاره و تاکید کرد: با توجه به افزایش قدمت شبکه های گازرسانی علی الخصوص در استان آذربایجان شرقی که در مراحل اتمام گازرسانی و مبدل شدن به استان سبز قرار داشته ضرورت دارد با توزیع پایدار گاز ، مقاوم سازی را در صدر امور اجرایی قرار دهد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان به لزوم همکاری و تعامل مشترک شرکت گاز و منطقه ۸ انتقال گاز اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مشترک و تعاملی این دو شرکت زمینه ساز ارتقای حوزه های مقاوم سازی و توزیع گاز خواهد بود.
نظرات شما
captcha refresh