آمار بازدید
امروز:
33
ديروز:
1575
ماه:
56870
سال جاری:
878370
كل:
3773323
تاریخ : دوشنبه 29 خرداد 1402
کد 1259

تأمین بیش از 22 هزار قلم کالا برای اجرای پروژه های گازرسانی در استان آذربایجان شرقی

رئیس تدارکات و عملیات کالای شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته برای اجرای پروژه های گازرسانی در استان بیش از 22 هزار قلم کالا طی 5510 فقره سند حواله انبار در کنار ارسال سریع کالا از طریق بارنامه داخلی به تعداد 269 فقره جهت پاسخگویی به نیازهای اضطراری مجریان پروژه های گازرسانی و نواحی تأمین و تحویل شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مهدی خسروشاهی پور در این خصوص افزود: کالاهای مختلف مورد نیاز پروژه های اجرایی و بهره برداری و واحدهای ستادی در سال گذشته طی 17 فقره قرارداد در سقف معاملات عمده وهمچنین  665 فقره استعلام در بستر سامانه معاملاتی ستاد در سقف معاملات جزء و متوسط تامین همچنین امور مربوط به خریدهای کنتور G6 ارتقاء یافته به نیابت از شرکتهای گاز استانی کل کشور و هماهنگی بین تولید کننده بازرسی فنی و استان های مقصد جهت ارسال کالاهای تخصیصی مربوطه و صدور و تغذیه تعداد 246 فقره اسناد نقل و انتقال در سامانه یکنواخت کالا و مکاتبات مربوط به تسویه صورتحساب تولید کننده با مبلغ ریالی 5449 میلیارد ریال انجام گرفته است.
وی اظهار داشت: سیستم مکانیزه و نظام مند انبار یکی از مهم ترین مزیت های این شرکت در مدیریت تخصیص کالا و رعایت صرفه و صلاح شرکت در اجرای پروژه های گازرسانی می باشد.
خسروشاهی پور با اشاره به پایش و شناسایی مستمر اقلام مازاد و راکد انبار به صورت ادواری ادامه داد: اقلام انبار در قالب پروژه های 5،3 و 10 ساله پایش و طبق دستورالعمل های امور تخصصی بازرگانی اقلام راکد تعیین تکلیف می شوند که با توجه به مدیریت و شناسایی و تخصیص دوره ای کالاهای انبار، موجودی اقلام مازاد و راکد 10 ساله شرکت صفر است.
رئیس تدارکات و عملیات کالای شرکت تصریح کرد: رعایت دستورالعمل های نگهداری، بازدید و بررسی ادواری، تأمین بموقع کالا، مدیریت اقلام راکد، مکانیزه سازی روند درخواست و تحویل کالا و... از جمله مزیت های مهم سیستم انبارگردانی شرکت گاز استان است.
 
نظرات شما
captcha refresh