آمار بازدید
امروز:
142
ديروز:
1575
ماه:
56979
سال جاری:
878479
كل:
3773432
تاریخ : دوشنبه 29 خرداد 1402
کد 1260

مدیر مالی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بیان داشت:

تأمین بموقع منابع مالی پیش نیاز اجرای پروژه های گازرسانی است

مدیر مالی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: تأمین بموقع منابع مالی پیش نیاز اجرای پروژه های گازرسانی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، محمد آهور با اشاره به تعهد شرکت برای اتمام گازرسانی روستایی در سال جاری افزود: تأمین بودجه، مراودات مالی، مدیریت بودجه و  شفافیت در پرداخت های پیمانکاران از مهم ترین رویکردهای امور مالی این شرکت در نیل به اهداف سازمانی خواهد بود.
وی درخصوص شفافیت های مالی شرکت اظهار داشت: این واحد با بکارگیری سامانه های مکانیزه اعم از سيستم بهاي تمام شده الماس، سامانه برنامه و بودجه ، سناما ، سورين ، پاكنا و ... و الکترونیکی نمودن فرآیندهای پرداخت و همچنین گزارش های مالی و حسابرسی در راستای شفافیت های مالی تلاش دارد.
آهور پرداخت بموقع مطالبات و گازبهای مصرفی توسط مشترکین را مهم ترین اصل در تأمین بموقع منابع مالی پروژه های عمرانی و گازرسانی دانست و تصریح کرد: پرداخت بموقع گازبها مسؤولیتی اجتماعی در قبال سایر مردم است که در انتظار اجرای پروژه های گازرسانی و بهره مندی از این نعمت الهی هستند.
وی درخصوص روند وصول مطالبات شرکت ادامه داد: برگزاری مدون جلسات وصول مطالبات و پیگیری های قانونی زمينه احصای كامل تعهدات شركت در قبال سياست هاي كلان كشور و در نتيجه تأمين بموقع نقدينگي را فراهم ساخته است.
آهور با اشاره به روند حسابرسی های مالی توضیح داد:  با توجه به شفاف سازی و ارائه مستندات قانونی و کنترل های مالی و محاسباتی، روند گزارش حسابرسی و بازرس قانونی در شرکت گاز مطلوب بوده است.
مدیر مالی شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و وضعیت ویژه اقتصادی کشور، ایجاد انضباط مالی ،صرفه جویی و مدیریت کاهش هزینه ها،  هدایت و کنترل فعالیت‌های مالی با رعایت مقررات و الزامات قانونی در راستای کارآمدی عملکرد و اجرای پروژه های گازرسانی تلاش خواهد شد.
 
نظرات شما
captcha refresh