آمار بازدید
امروز:
506
ديروز:
1575
ماه:
57343
سال جاری:
878843
كل:
3773796
تاریخ : چهارشنبه 31 خرداد 1402
کد 1261

رئیس بازرسی شرکت ملی گاز ایران:

ارتقای تخصص بازرسین فنی، زمینه ساز پایداری و حفظ ایمنی تاسیسات گاز است

رئیس بازرسی فنی شرکت ملّی گاز ایران، در جلسه کمیته راهبردی بازرسین فنی شرکت های گاز استانی که به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: ارتقای تخصص بازرسین فنی، زمینه ساز پایداری و حفظ ایمنی تاسیسات گاز است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، حمداله زاده در این جلسه ضمن تشکر از میزبانی شرکت گاز این استان افزود: آذربایجان شرقی همواره به لحاظ بافت تاریخی و قطب صنعتی در کشور از مناطق مهم و استراتژیک در توزیع ایمن و پایدار گاز بوده است.
وی با اشاره به اهداف کمیته راهبردی بازرسین فنی شرکت های گاز استانی اظهار داشت: با توجه به اینکه پایداری و حفظ و نگهداری مدون تأسیسات گازرسانی مستلزم تطبیق با استانداردهای شرکت ملی گاز و برخی استاندارد های بین المللی بوده لذا کمیته راهبردی در قالب یک واحد نظارتی که برآیندی از خبرگان بازرسی فنی در مجموعه صنعت گاز کشور است، برای بررسی چالش ها، مسائل مبتلا به در بحث بازرسی فنی و نشت یابی، هم اندیشی و تعمیم راهکارهای اجرایی برای وحدت رویه در شرکت های گاز استانی ایجاد شده است.
رضوی، جانشین مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن خوش آمد گویی به اعضای کمیته راهبردی بازرسی فنی صنعت گاز کشور، گفت: واحدهای بازرسی فنی به دلیل رصد مداوم تجهیزات، استاندارد سازی روش ها، بازرسی و نشت یابی و ارتقای ضریب اطمینان پروژه های گازرسانی یکی از واحدهای مهم در خدمات رسانی مستمر به مشترکین گاز است.
وی با اشاره به عملکرد گازرسانی در این استان اظهار داشت: اجرای 25 هزار کیلومتر شبکه گاز و تأمین پایدار و ایمن جریان گاز 99.7 درصد خانوار شهری و روستایی با یک میلیون و 765 هزار و 287 مشترک تحت پوشش این استان که در انتهای خطوط گازرسانی کشور واقع شده بر اهمیت عملکرد واحد بازرسی فنی در نشت یابی و حفظ پایداری گاز مشترکین اشاره دارد.
لازم به ذکر است نشست هم اندیشی کمیته راهبردی بازرسی فنی با حضور رئیس بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران و رؤسای بازرسی فنی شرکت های گاز استانی به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به مدت دو روز برگزار شد.
 
نظرات شما
captcha refresh