آمار بازدید
امروز:
0
ديروز:
1575
ماه:
56837
سال جاری:
878337
كل:
3773290
تاریخ : دوشنبه 2 مرداد 1402
کد 1283

دبیر شورای عالی فرهنگی وزارت نفت بیان داشت:

ایجاد شورای مناطق یکی از توفیقات بزرگ صنعت نفت در اعتلای فرهنگ سازمانی است

دبیر شورای عالی فرهنگی وزارت نفت در سومین جلسه شورای فرهنگی منطقه 5 گفت: ایجاد شورای مناطق و بهره مندی از مزیت تعاملات سازنده و همفکری و هم رأیی در برنامه های اجرایی یکی از توفیقات بزرگ صنعت نفت در اعتلای فرهنگ سازمانی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، علی زمانی با اشاره به عملکرد مطلوب شورای فرهنگی منطقه 5 افزود: اساس تمامی برنامه های شورای فرهنگی مبتنی بر ایمان و امید آفرینی در بدنه صنعت نفت و ارتقای روحیه خدمت رسانی مضاعف در کارکنان است و برگزاری هر چه باشکوه تر مناسبت های ملّی و مذهبی یکی از مهم ترین برنامه ها در این راستا می باشد.
نادر کمالی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و رئیس شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت ،  ضمن تقدیر از مشارکت و پیشنهادات سازنده اعضا در پیشبرد اهداف این شورا اظهار داشت: رویکرد مشارکتی و هم افزایی در جلسات شورای فرهنگی منطقه 5  با  حذف موازی کاری زمینه رشد معنوی و توسعه فرهنگی را فراهم ساخته است.
لازم به ذکر است سومین جلسه شورای فرهنگی وزارت نفت به میزبانی شرکت گاز استان اردبیل و شهر سرعین برگزار و با بررسی پیشنهادهای  ارائه شده اعضا،  9  مصوبه اجرایی داشته است.
 
نظرات شما
captcha refresh