آمار بازدید
امروز:
100
ديروز:
1332
ماه:
62396
سال جاری:
872866
كل:
3801612
تاریخ : سه شنبه 17 مرداد 1402
کد 1288

تحقق جهاد تبیین در سایه مشارکت و همکاری اصحاب قلم و رسانه

اخبار شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، یک هزار و 300 بازنشر رسانه ای داشته است

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به بهانه روز خبرنگار، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری اصحاب رسانه در ارتقای حوزه صنعت گاز استان گفت: طی سال گذشته اخبار این شرکت، یک هزار و 300 بازنشر رسانه ای داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی شرکت در این خصوص افزود: اصحاب قلم و رسانه، بازوان توانمند شرکت گاز در تحقق جهاد تبیین و شفاف سازی خدمات کارکنان این شرکت در محرومیت زدایی و توسعه پایدار استان هستند.
وحید رضازاده آذری با اشاره به رویکرد ویژه شرکت گاز در توسعه ارتباطات رسانه ای اظهار داشت: امسال بر اساس برنامه راهبردی روابط عمومی تدوین پیوست رسانه ای مناسب شرکت مورد اقدام قرار گرفته و مقرر است از سال جاری از مزیت و توانمندی اصحاب قلم در حوزه اطلاع رسانی برنامه ها و اهداف اجرایی بیشتر بهره گیری شود.
رضازاده بحث مدیریت مصرف را مهم ترین نیاز جامعه امروز تلقی کرد و توضیح داد: حفظ گاز طبیعی به عنوان انرژی تجدیدناپذیر و سرمایه ملّی کشور یکی از اولویت های مشترک شرکت گاز و اصحاب قلم و رسانه در توسعه مسؤولیت های اجتماعی و نهادینه سازی مصرف بهینه در جامعه است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: برگزاری تور رسانه ای، نشست خبری، دوره آموزشی ویژه خبرنگاران، بازدیدها و مصاحبه های اختصاصی، تعیین خبرگان رسانه ای در حوزه گاز استان و .... از برنامه ها و تمهیدات اجرایی در سال جاری در راستای ارتقای تعاملات سازنده با اصحاب قلم و رسانه خواهد بود.
 
نظرات شما
captcha refresh