آمار بازدید
امروز:
179
ديروز:
1575
ماه:
57016
سال جاری:
878516
كل:
3773469
تاریخ : دوشنبه 23 مرداد 1402
کد 1292

دبیر شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت:

بزرگداشت مقام شامخ 210 شهید منتسب به صنعت نفت یکی ازمهم ترین اقدامات فرهنگی امسال

دبیر شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت در دومین جلسه هم اندیشی این شورا که به میزبانی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان برگزار شد، گفت: بزرگداشت مقام شامخ 210 شهید منتسب به صنعت نفت یکی از مهم ترین رویکردهای اجرایی سالجاری است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، وحید رضازاده آذری افزود: ارج نهادن به جایگاه رفیع شهدای والا مقام و تکریم خانواده معززشان همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده از این رو  بر اساس تصمیمات متخذه در دومین جلسه شورای فرهنگی منطقه 5، آیین بزرگداشت مقام شامخ 210 شهید منطقه 5 صنعت نفت با احصای اطلاعات بستگان درجه یک (پدر، مادر، همسر و فرزندان) و در اولویت دوّم برادران و خواهران شهدای صنعت نفت در 4 استان آذربایجان­شرقی، آذربایجان­غربی، اردبیل و زنجان و همچنین آزادگان و جانبازان سرافراز شاغل برگزار می شود.
رضازاده با اشاره به هدف از برگزاری این آیین فرهنگی افزود: شناسایی الگوهای برتر صنعت نفت در 4 استان عضو شورای فرهنگی منطقه 5 ، جهاد تبیین در حوزه فرهنگی ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تأسی از شهیدان در خدمت رسانی صادقانه به مردم از اهداف مهم این اقدام است.
دبیر شورای فرهنگی منطقه 5 صنعت نفت اظهار داشت: مقرر است این آیین مهم فرهنگی در مهرماه سال جاری با محوریت منطقه 5 صنعت نفت کشور و به میزبانی شهر تبریز برگزار شود.
 
نظرات شما
captcha refresh